هدف ما در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان مدال آوری نیست / به دنبال حمایت از آینده کشتی هستیم


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876702

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: هدف ما در مسابقات آسیایی و جهانی مدال آوری نیست، بلکه به دنبال تجربه ملی، پوشش و حمایت از آینده کشتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; محسن سورجان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 5 دوره تمرینی را پشت سر گذاشتیم. بچه ها شرایط خوبی دارند و به لطف بودجه فدراسیون اردوهای خوبی برگزار کردیم و توانستیم بچه ها را هم از نظر فنی آموزش دهیم و هم آمادگی جسمانی را به سطح آمادگی مطلوب برسانیم. امیدوارم بچه ها در بازی های آسیایی قرقیزستان خوب کار کنند و با توجه به آمادگی هایی که داریم مدال بگیرند.

سوریان افزود: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا با برگزاری دو اردو آماده حضور در جام جهانی ایتالیا خواهیم بود و امیدواریم با دست پر برگردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با تاکید بر اینکه هدف اصلی کادر فنی و سیاست فدراسیون مدال آور نبودن در رده سنی جوانان است، تاکید کرد: تلاش می کنیم مسابقات آسیایی و جهانی فقط برای کودکان باشد. تجربه به دست آوردن. بروید و این بچه ها را تشویق کنید که از تیم های جوانان و بزرگسالان حمایت کنند و در المپیک و مسابقات جهانی بدرخشند.

وی با اشاره به حضور رئیس فدراسیون در جمع کشتی گیران جوان قبل از اعزام به بازی های آسیایی قرقیزستان، گفت: خدا را شکر که مردی در کشتی که قهرمان المپیک است و بینش خوبی دارد به کشتی جواب می دهد. دبیر معتقد است بچه های خارج از سالن نباید وزن کم کنند و فشار بدنسازی به آنها وارد نشود و ما در کادر فنی هم با رئیس فدراسیون در این زمینه موافق هستیم و همین دیدگاه و هدف را در تیم جوانان دنبال می کنیم. .

وی ادامه داد: امیدوارم با سیاستی که در پیش گرفته ایم، در سال های آینده حمایت های خوبی داشته باشیم تا مدال ها همچنان به مبارزه ادامه دهند و همه بچه ها قربانی یک سری مشکلات مانند زمانی که ما به تنهایی می جنگیدیم و آنها نشوند. سوریان گفت: مبارزه ادامه خواهد داشت و بتوانیم مدال های جهانی و المپیک را برای کشورمان کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با بیان اینکه ایران در کشتی از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: استعدادهای زیادی در کشور داریم و در تیم ملی از شهرها و استان های مختلف از سیستان و کشور ملی پوش داریم. بلوچستان احمد خوزستانی که مهد مبارزه است علیرغم اینکه پرورش استعدادها کمی رنگ باخته است از استان فارس که در فرنگی جایگاه خوبی دارد و از استان های کشور ملی پوش داریم. البرز و تهران.

وی ادامه داد: در تمام شهرها و استان های کشور با توجه به استعدادهایی که وجود دارد جای پیشرفت زیادی در کشتی داریم و با کاری که موسسه کشتی شروع به تربیت مربی و به روز رسانی مربیان کشتی کرد و حضور قهرمانان المپیک و جهان در شهرهای مختلف «آینده خوبی برای کشتی می بینم و امیدوارم روزی برسد که همه استان های ما ملی پوش شوند و این ملی پوشان بتوانند سطح کشتی را در استان و شهر خود بالا ببرند.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: چند ماهی است که این کودکان از خانواده و کلاس های خود دور بوده و در اردوها به سختی مشغول کار هستند و از مردم می خواهم برای جوانان ملی پوش دعا کنند. کودکان برای رسیدن به نتایج در مسابقات. درست است که دنبال حمایت هستیم، اما کسب مدال برای خود بچه ها و شهرهایی که در آن زندگی می کنند یک نیرو است، مخصوصاً در شهرهای مختلف، وقتی یک نوجوان می رود قهرمان آسیا می شود، دعوا بهتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید