هرمزگان استعدادهای سرمایه گذاری زیادی دارد / با راه اندازی خط لوله استعداد مناطق شرقی استان شکوفا می شود

زمان: 11:16
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775131

همتی خاطرنشان کرد: در مناطق شرقی با افتتاح پالایشگاه ها و راه اندازی خط نفت گوره ، استعداد این مناطق را شکوفا کرده ایم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است. آن را به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ فریدون همتی ، هجدهمین استاندار هرمزگان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مهدی دوستی استاندار جدید اظهار داشت: مردم صادق هرمزگان همیشه در کنار نظام و انقلاب ایستاده اند و در هر شرایطی متعهد نظام هستند ، در دوران دفاع مقدس هر دو جنگ اقتصادی.

استاندار سابق هرمزگان با تأکید بر اینکه رامسگان مانند استان های دیگر نیست ، اما علاوه بر نقش محلی ، ملی و حتی بین المللی خود که نیازمند توجه ویژه است ، گفت: باید از همه توانایی ها و نیروهای مستعد استان استفاده کرد. “.

همتی با بیان اینکه به لطف خدا و حمایت همه اقوام استان درخشان ترین دوره کاری در هرمزگان اتفاق افتاده است ، گفت: تعطیل شدیم.

وی گفت: با توجه به اینکه هرمزگان استان بسیار خشکی است ، ما توانسته ایم 50 درصد آب آشامیدنی را از آب شیرین کن تامین کنیم تا مردم میناب از آب سد این مناطق برای رونق تولید و کشاورزی استفاده کنند. . »50 درصد باقیمانده را تشکیل دهید.

استاندار سابق گفت وقتی وارد هرمزگان شدم ، تولید فولاد در استان 6 میلیون تن بود. کشور می شود.

همتی خاطرنشان کرد: در مناطق شرقی با افتتاح پالایشگاه ها و راه اندازی خط نفت گوره ، استعداد این مناطق را شکوفا کرده ایم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است. آن را به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کنید.

وی افزود: در حوزه پالایش و پتروشیمی نیز هرمزگان عسلویه را حذف کرده و به عنوان مرکز این صنایع معرفی می شود.

هجدهمین استاندار هرمزگان گفت: ما توانسته ایم آبزی پروری به ویژه پرورش میگو را ارتقا دهیم و بدین ترتیب ارز قابل توجهی برای استان و کشور داریم.

همتی افزود: بنگاه های اقتصادی در سال های اخیر وضعیت خوبی داشته اند و ما با کمک این بنگاه ها موفق شده ایم تغییرات مثبتی در زمینه ورزش و درمان ایجاد کنیم. ساماندهی فاضلاب و فاضلاب بندرعباس یکی از مهمترین نتایج مثبت صنایع است. “

وی خاطرنشان کرد: هرمزگان استعداد سرمایه گذاری زیادی دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود و آنها را تشویق کنیم که وارد استان شوند و کار را به بخش خصوصی بسپارند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید