هر جامعه ای که بزرگانش را قطع کند درختش پژمرده می شود


ساعت: 16:14
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880291

مراسم تجلیل از استاد اردشیر لارودی و تجلیل از برترین های ایران در چهارمین جشنواره بین المللی ورزش نویسان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک ؛ با حضور سید رضا صالحی امیری و جمعی از پیشکسوتان رسانه ورزش، مراسم تجلیل از استاد اردشیر لارودی پیشکسوت رسانه و تجلیل از برترین های ایران در چهارمین جشنواره جهانی ورزش نویسان امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

صالحی امیری در این مراسم گفت: امروز یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ورزش ایران است چرا که پیشکسوتان فراز و نشیب های سخت چهار دهه گذشته که تمام انرژی، توان و جوانی خود را در عرصه رسانه و به شادی مردم در این گروه حضور دارند

وی با بیان اینکه امروز حضور جوانان در این عرصه مرهون ریشه سبز جانبازان است، جانباز را اخلاق، معرفت و افتخار تعریف کرد و ابراز داشت: اگر امروز در این جامعه حضور داریم به خاطر حضور است. از امثال لارودی و باید گفت هر جامعه ای که بزرگانش را قطع کند درختش پژمرده می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به چند تالار مشاهیر ورزش ایران در موزه ملی ورزش، بازی های المپیک و پارالمپیک خطاب به پیشکسوتان حاضر در سالن گفت: سالنی را در موزه ملی اختصاص داده ایم. ورزش، بازی های المپیک و پارالمپیک برای شما رسانه های عزیز که شامل دو می باشد هفته گذشته با رونمایی از تندیس مرحوم استاد ابوالقاسم فارسی کار خود را در این سالن آغاز کردیم که انشاالله تکمیل خواهد شد. در آینده نزدیک با کمک شما

صالحی امیری سرمایه اقتصادی را سرمایه های مادی و جانی دانست که در بستر زمان به فراموشی سپرده شده است و در ادامه سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی را سرمایه های نمادین، معنادار و فراموش نشدنی خواند و افزود: مراسم امروز می تواند باشد باید نقطه عطفی برای انجمن ورزشی نویسان برای تجلیل از پیشکسوتان به عنوان سنت و حقیقت و تجلیل از پیشکسوتان این رشته به صورت منظم ماهانه.

لازم به ذکر است در این مراسم معتدمکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان پیام سیدحمید سجادی را در خصوص این مراسم باشکوه که به منظور تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش برگزار شده بود. رسانه ها و بهترین های جشنواره جهانی ورزشی نویسان را برای حضار خواند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم عبدالحمید احمدی توضیحاتی در خصوص تاریخچه تاسیس انجمن ورزشی نویسان جهان در 100 سال پیش و سپس انجمن ورزش نویسان ایران که 30 سال پیش با حمایت سازمان تربیت بدنی وقت و حمایت کمیته ملی المپیک توضیحاتی را در خصوص مهمترین اهداف تاسیس این انجمن در ایران به حاضرین ارائه کرد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم مذکور و پس از تجلیل از استاد اردشیر لارودی پیشکسوت رسانه ورزش از برگزیدگان پرافتخار رسانه ورزش ایران که در چهارمین جشنواره بین المللی ورزش نویسان ممتاز شد. و در فینال مراسم این جشنواره نیز با حضور برگزیده ای از ایران برگزار شد که به شرح زیر جوایزی را به خود اختصاص داد:

مازیار کپیدار، علیرضا زینالی، مریم نوایی، فرشاد عباسی، امیررضا استواری، محمد بابایی، جواد نیک پور، محمد فرح پور، بهناز السادات میر مطهریان، شهرام زین العابدینی، محمدجواد آبجوشک، سعید فتح آبادی، امین مریم محمد جمالی و.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید