ریشه تبعیض در حکومت انقلابی باید پژمرده شود


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892307

حجت الاسلام شاهرخی گفت: مدیران مجاهد باید در مسیر خدمت گام بردارند و از لحظات مسئولیت در مسیر خدمت استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با استانداران استان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مناسبت ها در کشور مربوط به فضیلت شهادت و این دو شهید بزرگوار رجایی است. و باهنر با مجاهدت و سیاست مردمی همراه بود و از این رو راه این دو بزرگوار و نامشان حفظ شد.

وی افزود: در این شرایط مسئولیتی که بر عهده گرفته می شود به دلیل تورم، بیکاری و مشکلات دیگر، انجام نشدن مساعد کسب و کار، تعطیلی واحدهای تولیدی این مسئولیت را سخت و دشوار کرده است، اما غلبه بر این امر. در این مرحله نیاز به اراده قوی داریم، کسانی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارند باید شبانه روز تلاش کنند و بر اساس کار علمی و کارشناسی کار را در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولیت ها زودگذر است و دوران خدمت به پایان می رسد، اما زرنگ و باهوش کسی است که لحظات این مسئولیت را صرف خدمت به مردم می کند و این دوران با تفکر و عقل همراه است. حرکت، دوره ای پویا، درگیر و منطقی است که باید ویژگی های اثر را در نظر بگیریم.

حجت الاسلام شاهرخی اولین ویژگی حکومت امام علی (ع) را اقامه عدالت عنوان کرد و گفت: حیات جامعه در گرو عدالت است، بنابراین هر برنامه و اقدامی باید همراه با عدالت باشد و مراقب باشیم. که با اقدامات ما و برنامه هایی که کارگزاران نظام جمهوری به اسلام اعتراف می کنند حق هیچکس را پایمال نکنند.

وی تصریح کرد: باید تدبیری اندیشید تا مردم امیدوار شوند و ببینند همه چیز بر پایه عدالت است، فساد ستیزی در واقع مکمل عدالت است و عدالت در کنار مبارزه با فساد ضروری است که باید روزنه های فساد را ببندد. بیش از دو دهه است که در استان ما تحت عنوان دستور و توصیه مورد توجه قرار گرفته است که باید شکل حکومت انقلابی به خود بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هر مدیری که در هر سازمانی تبعیض می کند باید با مسئولیت خود خداحافظی کند و ما نیازمند آنچنان اقدامات انقلابی در استان هستیم که ریشه این اقدامات خشکانده شود و باید برای حفظ خدمتگزار مردم تلاش کرد. بعد نظام اسلامی

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به پروژه های نیمه تمام گفت: پروژه های نیمه تمام زیادی در استان ما وجود دارد که آسیب زا هستند و سرمایه اجتماعی دولت و زمان شروع کار را زیر سوال می برند. باید تعریف شود و شفافیت لازم است. اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: وقتی انسجام در سازمان ها وجود نداشته باشد خدمات رسانی به مردم نیز مختل می شود بنابراین باید تلاش شود بخشی که اقتصاد ما را پیش می برد جابه جا شود بسیاری از مشکلات حل می شود. .

وی تصریح کرد: 85 درصد بودجه متمرکز است و این بودجه باید با پیگیری انجام شود که اگر توسعه ناموزون استان را در نظر بگیریم بیش از پنج درصد بودجه متمرکز را بگیریم و برای مدیرانی که مشوق هستند ایجاد کنیم. در کنار بودجه استانی، مدیران باید این بودجه متمرکز را در این راستا دنبال کنند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: عرصه فرهنگ بومی مقابله با حق و باطل است، عده ای در حال برنامه ریزی برای معرفی سبک زندگی غربی در جامعه هستند و در مقابله با این افراد نباید سکوت کرد و همچنین باید از این امر جلوگیری کرد. فساد در دنیای فرهنگی میدانی و در صورت لزوم درمان می شود.

وی با تاکید بر جهاد شفاف سازی افزود: برجامی که موافقت آن تحریم است و مخالفت با تحریم ها به نفع مردم نیست، نباید انجام شود زیرا مطالباتی وجود دارد و نیاز به جهاد شفاف سازی و دولتی داریم که قاطعانه موضوع هسته ای را حل کند. از دولت حمایت کنید و همه ما حامی دولت هستیم، زیرا اداره بیش از 80 میلیون نفر کار دشواری است، منصفانه حمایت و انتقاد می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید