حمایت از گروه های جهادی پیشرفت کلی کشور در ریشه کنی فقر و تبعیض را تعیین می کند


ساعت: 00:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813548

قدردانی جمعی از جهادگران از اقدام انقلابی معاون اول رئیس جمهور

جبهه جهاد در انتظار آفتاب در بیانیه ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور از وی تقدیر کرد و نوشت: حمایت گروه های جهادی پیشرفت همه جانبه کشور را در رفع فقر و تبعیض رقم خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جبهه جهاد در انتظار آفتاب در پی پیام اخیر معاون اول رئیس جمهور به وزارتخانه ها، دستگاه ها و استانداران کشور در حمایت از جهادگرانی که قرار است در ایام نوروز در روستاها خدمت کنند، تشکر کرد:

مدیر جهاد جناب دکتر مکبر

معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام و درود خدا بر شما


با احترام، عید سعید شعبان المعظم؛ با ارج نهادن به مبارزات انقلابی دولت مردمی و عدالت محور در توجه ویژه به محرومیت زدایی و خدمت به پاسداران انقلاب؛ جا دارد از زحمات و اقدامات ارزنده در ابلاغیه اخیر به تمامی وزارتخانه ها، ارگان ها و استانداران کشور در حمایت از گروه های جهادی تشکر و قدردانی کنیم و از جهادگران مستضعف و روستاییان عزیز و محترم تشکر کنیم.

یقیناً حمایت از جهادگران عاشقی که خودجوش و داوطلبانه بهترین لحظات زندگی خود مانند هنگامه را بدون هیچ چشمداشتی و بدون حقوق به آتش کشیدند. سال نو و روزها نوروز در راه بندگی خدا انفاق می کنند; توسعه همه جانبه کشور و عدالت، گسترش در همه عرصه های مرز قهرمانانه و در یک روند مرموز و تحقیقاتی را فراهم می کند. پیش نیاز حذف و دفع فقر و تبعیض در ابعاد و لایه های مختلف صورت خواهد گرفت.

مصمم باش و زندگیت را بکن

برادرت اسماعیل احمدی

خادم جبهه جهادی در انتظار آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید