هزینه ایمپلنت در انگلستان چقدر است؟

هزینه ایمپلنت در انگلستان چقدر است؟

ایمپلنت دندان درمانی برای بی دندانی است که در بین بیماران بسیار محبوب است. این محبوبیت باعث شده تا این روش درمانی در اکثر کشورهای دنیا در دسترس بیماران باشد. در این مقاله به بررسی هزینه ایمپلنت دندان در انگلستان می پردازیم.

ایمپلنت دندان کاربرد و فواید زیادی دارد و در واقع این روش درمانی می تواند تمام مضرات بی دندانی را از بین ببرد و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارد. اما یکی از سوالاتی که همه بیماران می پرسند هزینه ایمپلنت دندان است که در کشورهای مختلف متفاوت است. به همین دلیل در این مقاله به بررسی هزینه ایمپلنت دندان در انگلستان می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه روزانه ایمپلنت دندان می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

قیمت ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان در انگلستان

هزینه ایمپلنت دندان در هر کشور به واحد پولی آن کشور بستگی دارد. به طور متوسط ​​می توان گفت که هزینه ایمپلنت دندان در انگلستان از 1500 تا 2500 پوند است. البته این قیمت مربوط به یک ایمپلنت است.

آیا ایمپلنت در انگلستان گران است؟

همانطور که در بالا ذکر شد هزینه ایمپلنت دندان با ارزش پول هر کشور مرتبط است و به همین دلیل هزینه ایمپلنت دندان در انگلستان کمی بالاست زیرا واحد پول آن کشور یعنی پوند ارزش بالایی دارد.

عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت در انگلستان

عوامل مختلفی می تواند روی قیمت ایمپلنت تاثیر بگذارد که در دنیا یکسان است اما قیمت آنها در کشورهای مختلف متفاوت است. پس بهتر است این موارد را بدانید تا بتوانید به طور دقیق هزینه ایمپلنت دندان خود را در انگلستان محاسبه کنید.

دسمتز یک پزشک ایمپلنت در بریتانیا است

یکی از هزینه هایی که مستقیماً بر هزینه ایمپلنت دندان در انگلستان تأثیر می گذارد، دستمزد پزشک است. در واقع دستمزد پزشک بسته به تجربه و تخصص پزشک متفاوت است، بنابراین نمی توان مبلغ دقیقی برای آن ارائه داد.

هزینه ایمپلنت های مارک دار در انگلستان

با توجه به محبوبیت ایمپلنت دندان، همانطور که در بالا ذکر شد، برندهای مختلفی در کشورهای مختلف اقدام به تولید ایمپلنت دندان می کنند. باید گفت که قیمت های تولیدکنندگان ایمپلنت یکسان نیست، بنابراین هزینه ایمپلنت دندان در انگلستان به برندی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

شما می توانید ایمپلنت های دندانی مارک دار را در بریتانیا با قیمت 2000 تا 2800 پوند تهیه کنید. البته این قیمت به صورت میانگین بیان می شود زیرا برندهای زیادی در دنیا فعال هستند.

هزینه های اضافی

همانطور که می دانید قبل از دریافت ایمپلنت دندان باید تحت معاینه دقیق قرار بگیرید که پزشک معالج باید برای این معاینه عکس رادیوگرافی بگیرد. دو نوع از این تصاویر که معمولا توسط پزشکان ایمپلنت دندان تجویز می شود، CBCT و OPG نام دارند که به ترتیب 90 پوند و 50 پوند هزینه دارند.

هزینه مشاوره ایمپلنت در انگلستان

پس از معاینه، پزشک معالج روند درمان را به تفصیل توضیح می دهد و می توانید سوالات خود را از پزشک بپرسید. این مشاوره ایمپلنت نامیده می شود که بخشی از معاینه نیز می باشد. مشاوره ایمپلنت در برخی مراکز رایگان و در برخی دیگر حدود 10 پوند خواهد بود.

هزینه درمان های جانبی

برای کاشت ایمپلنت دندان باید شرایط خاصی را داشته باشید. اگر بیمار هدف این شرایط را نداشته باشد، قبل از این درمان باید تحت درمان های دیگری قرار گیرد که به آن درمان های جانبی می گویند. لازم به ذکر است که هزینه درمان های جانبی به صورت جداگانه محاسبه می شود.

از طرفی بسته به شرایط بیمار می توان از درمان های جانبی مختلفی استفاده کرد که در زیر به شرح برخی از پرکاربردترین آنها می پردازیم و به هزینه آن ها در انگلستان نگاه می کنیم.

هزینه پیوند یا ترمیم استخوان

تراکم و استحکام استخوان فک را می توان یکی از مهم ترین عوامل این درمان نامید، زیرا پایه های ایمپلنت ها در این استخوان قرار گرفته و به آن جوش داده می شود. برخی از افراد مبتلا به استئوپنی هستند، به همین دلیل است که استخوان فک آنها نیاز به بازسازی یا پیوند استخوان دارد.

هزینه این درمان جانبی ارتباط مستقیمی با شرایط درمان بیمار دارد، اما به طور متوسط ​​می توان گفت که پیوند استخوان یا ترمیم در انگلستان 500 پوند هزینه دارد که هزینه های نهایی شما را افزایش می دهد.

هزینه لیفت سینوس در انگلستان

سینوس لیفت نیز یک درمان جانبی محسوب می شود و فقط در فک بالا استفاده می شود. لیفت سینوس دو نوع باز و بسته دارد که پزشک معالج با توجه به شرایط بیمار از آن استفاده می کند. قیمت سینوس لیفت از حدود 600 پوند شروع می شود.

آیا ایمپلنت دندان در انگلستان مقرون به صرفه است؟

در ابتدا به شما گفتیم که ایمپلنت دندان در انگلستان برای بیماران بسیار گران است. اما می توان گفت که این درمان می تواند به نفع افرادی باشد که در کشورهایی مانند انگلستان یا آمریکا زندگی می کنند زیرا درآمد آنها دلار یا پوند است.

اما به طور قطع می توان گفت که انگلستان از نظر قیمت بهترین انتخاب برای ایمپلنت دندان نیست و اگر در انگلستان این درمان را انجام می دهید باید هزینه های فوق را در نظر بگیرید.

برای کاهش هزینه ایمپلنت در انگلستان چه کنیم؟

برای کاهش هزینه های درمان خود در انگلستان می توانید به کشورهای دیگری که هزینه ایمپلنت دندان کمتر است سفر کنید. به عنوان مثال می توانید درمان با کیفیت و ارزان تری را در کشورهای زیر تجربه کنید.

  • ایران
  • بوقلمون
  • ارمنستان

یکی از مهم ترین عواملی که برای بیماران بسیار مهم است، هزینه ایمپلنت دندان است، اما نکات بسیار مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این نکات مهم به شرح زیر است:

  • به کلینیک های دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید
  • استفاده از پزشک متخصص و مجرب
  • استفاده از ایمپلنت های با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید