هشدار استقلال؛ مطمئنم دیاباته همه چیز را به لوکادیا گفته است

هشدار استقلال؛  مطمئنم دیاباته همه چیز را به لوکادیا گفته است

بهمن طهماسبی مهاجم سابق تیم استقلال درباره وضعیت استقلال در آستانه دربی گفت: با توجه به نتیجه دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان می توان دریافت که استقلال همچنان در گلزنی و باز شدن مشکل دارد. گل حریف

وی افزود: سرمربی استقلال با توجه به لایه های دفاعی هافبک ها و مدافعان تیم پرسپولیس قطعا کار سختی در پیش دارد تا دروازه این تیم را باز کند اما این تنها مشکل استقلال برای دربی نخواهد بود. .

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: با توجه به حساسیت دیدار استقلال مقابل پرسپولیس (از لحاظ امتیازی)، این تیم باید تحت هر شرایطی این دیدار را با 6 امتیاز به پایان برساند. بنابراین او باید به درستی مراقب مهاجمان تیم پرسپولیس باشد و سعی کند ارتباط خط هافبک و حمله پرسپولیس را قطع کند. در غیر این صورت زوج خط حمله پرسپولیس می تواند به استقلال کمک کند.

طهماسبی با اشاره به مهاجمان خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگرچه زمان زیادی از پایان لیگ برتر و تعلیق موقت آن نمی گذرد اما با توجه به شناختی که از بازیکنان خارجی و زندگی حرفه ای آنها داریم قطعا بازیکنانی مانند لوکادیا و دیاباته ثابت شده اند. خودشان در این مدت آنها را برای بازگشت به زمین آماده نگه داشتند تا در دیدار حساس مقابل استقلال با تیمشان مشکل پیدا کنند.

وی با اشاره به شرایط مهاجم فرانسوی پرسپولیس گفت: دیاباته قبلا در چند دربی بازی کرده و به خوبی از حساسیت این بازی آگاه است و قطعا با لوکادیا در این مورد صحبت کرد و در مورد ارزش گلزنی در این بازی صحبت کرد. بازی برای هم تیمی هلندی اش.بنابراین این دو بازیکن را نباید در دربی دست کم گرفت. فکر می کنم سرمربی استقلال در این بازی هر چقدر هم که افکار تهاجمی خود را برای گلزنی به پرسپولیس در ترکیب به کار می گیرد، باید به وضعیت خط حمله پرسپولیس در دفاع هم توجه کند.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: سه امتیاز دربی تاثیر زیادی در ادامه راه استقلال تا پایان نیم فصل خواهد داشت. برد در این دیدار استقلال را به صدر جدول می رساند و می تواند شرایط را در اردوی حریف تضعیف کند. به همین دلیل بازیکنان استقلال باید تا حد امکان در این دوره بمانند تا هماهنگی بیشتری بین دفاع و خط هافبک ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید