مطمئنم این استقلال تیم قلانوی را نابود می کند

مطمئنم این استقلال تیم قلانوی را نابود می کند

افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال درباره شرایط پیش روی استقلال در آستانه بازگشتش به لیگ برتر گفت: به طور کلی هر بازیکن یا مربی ای که مقابل تیم سابقش قرار می گیرد همیشه با انگیزه زیادی به میدان می آید. البته دیدار مقابل گل گهر که سرمربی آن امیر قلعه نویی است می تواند فوتبال زیبایی از هر دو تیم تولید کند. امیر قلعه نویی در تمام این سال ها همیشه در هر تیمی حضور داشت، مقابل استقلال با انگیزه به نظر می رسید و تیمش را با قدرت به میدان فرستاد.

وی افزود: البته در سال های اخیر استقلال بارها در دیدار مقابل گل گهر پیروز می شد و امیدوارم این بار با شروع دور جدید مسابقات استقلال بتواند با ارائه یک بازی خوب مانند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد. بازی قبلی مقابل نساجی و در نهایت پیروز میدان شد

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: وضعیت استقلال در دو هفته اخیر مقابل پیکان و نساجی نسبت به بازی های ابتدای فصل بهتر شده است. استقلالی ها در دیدار مقابل پیکان موقعیت های گلزنی خوبی داشتند اما دفاع فشرده و چندلایه پیکان و البته بدشانسی استقلالی ها باعث شد نتواند امتیاز کامل دیدار مقابل پیکان را بگیرد.

حاجی پور افزود: اگر استقلال در ادامه مسابقات همان روندی را که مقابل نساجی دیدیم ادامه دهد، هیچ تیمی نمی تواند جلوی او را بگیرد. به شرطی که استقلال برای هر مسابقه برنامه داشته باشد، تیمش درست کار کند و البته شانس با استقلال است. چون دیدیم در دیدار مقابل پیکان شانس با این تیم یار نبود و توپ های آنها تبدیل به گل نشد، اما مقابل نساجی اینطور نبود.

بازیکن قدیمی استقلال درباره سبک بازی امیر قلعه نویی گفت: هر تیمی که جلوی استقلال فوتبال بازی کند، استقلال برای دیدار با آنها راحت تر است. تیم امیر کالا نوی از آن دسته تیم هایی است که فوتبال بازی می کند تا استقلالی ها می توانند تاکتیک های تیمی خود را مقابل این تیم به نمایش بگذارند. به یاد داریم که فصل گذشته تیم فولاد در آستانه تساوی مقابل استقلال قرار داشت و بازی نزدیکی را به نمایش گذاشت اما ضربه مهدی پور باعث پیروزی استقلال شد. اما تیم قلعه نویی اینطور نیست. دارند فوتبال بازی می کنند و قطعا بازی استقلال و گل گهر سیرجان یک مسابقه فوتبال زیبا خواهد بود.

این فوتبالیست سابق کشورمان درباره یکی از بازیکنان استقلال گفت: مهدی کایدی می تواند تاثیرگذارترین مهره استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان باشد. به خصوص با تعاریفی که کارلوس کی روش در صحبت های اخیرش از این بازیکن کرد و او را مسی کوچولوی ایران خطاب کرد، قطعا انگیزه ای دارد که در دیدار با گل سیرکان فوتبال مخرب و زیبای خود را به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خروج محبی و کایدی از اردوی تیم ملی، قبلا هم گفته بودم که این دو بازیکن قطعا تلاش خواهند کرد تا قبل از جام جهانی خود را در خط دید کی روش قرار دهند، بنابراین مطمئن هستم که هر دو بازیکن به خصوص قائدی روز سختی را برای تیم امیر قلعه نویی رقم خواهد زد. کایدی توانایی گلزنی و همچنین دریبل زدن و زدن پنالتی در محوطه را دارد. شک ندارم این بازیکن در بازی این هفته استقلال برگه مسابقه را به نام استقلال برمی گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید