هشدار به استقلالی ها: باید به قدرت پرسپولیس احترام بگذارند

هشدار به استقلالی ها: باید به قدرت پرسپولیس احترام بگذارند

ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس بهترین عملکرد را در لیگ برتر و رقابت های جام حذفی از خود به نمایش گذاشت و با وجود مشکلات زیادی که این تیم داشت، بازیکنان به همراه مقر فنی Seng آنها در عرض چند روز دو جام معتبر را تکمیل کردند و به دست آوردند.

وی افزود: اگرچه استقلالی ها از قهرمانی پرسپولیس گلایه زیادی داشتند اما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نشان داد که پرسپولیس شایسته هر دو عنوان قهرمانی است. به نظر من حریف باید به قدرت پرسپولیس احترام بگذارد.

اسدی خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید از امروز برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کار خود را آغاز کند تا تیم قدرتمندتری به مسابقات اعزام شود. همه تیم های آسیا بسیار قوی هستند و او بازیکنان بزرگ زیادی به خدمت گرفت.

وی در ادامه افزود: تیم های آسیایی از نظر بودجه و امکانات قابل مقایسه با تیم های ایرانی نیستند و بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته اند. به عنوان مثال حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در تیم های عربستانی است و مطمئن باشید سایر بازیکنان بزرگ خارجی دنیا نیز برای سایر تیم های عربستانی بازی خواهند کرد. به همین دلیل باید به دنبال بازیکنان معروف هم باشیم.

کاپیتان سابق پرسپولیس با اشاره به قانون جدید فدراسیون در خصوص قرارداد بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: باشگاه های عربستانی، قطری به همراه باشگاه های ژاپنی و کره ای بازیکنان بزرگی را برای لیگ قهرمانان آسیا جذب می کنند اما چنین قانونی را به فوتبال ما تحمیل کردند. تیم های ایرانی که قصد حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، تضعیف شوند. آیا امکان عقد قرارداد با بازیکنان خارجی وجود دارد؟

هافبک سابق سره پوشان در پایان گفت: با وجود اینکه چند روزی از قهرمانی پرسپولیس می گذرد، هنوز برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر اقدامی صورت نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید