هشدار به استقلالی ها: پرسپولیس تیمی نیست که عقب نشینی کند

هشدار به استقلالی ها: پرسپولیس تیمی نیست که عقب نشینی کند

مهدی ترابی با وجود 5 پاس گل در این فصل، تا دیدار این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان نتوانست برای پرسپولیس گلزنی کند. موضوعی که به سوژه انتقادات بازیکنان پرسپولیس علیه این بازیکن تبدیل شده و بسیاری از عملکرد ستاره ملی پوش پرسپولیس در هفته های اخیر انتقاد کرده اند.

بیش از یک سال از آخرین گل ترابی برای پرسپولیس می گذرد اما در نهایت وینگر فنی پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان پایش شکست و طلسم گل نزدن این بازیکن بالاخره به پایان رسید. در حالی که این اتفاق برای ترابی افتاد، یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر رساند.

ترابی در یک حرکت با پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف و یک ضربه فنی و دقیق توپ را وارد دروازه کرد و در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان دو بار برای تیمش گلزنی کرد. ترابی بعد از بازی چندان علاقه ای به صحبت نداشت اما موفق شدیم دقایقی با او درباره بازی و گل زیبایی که به ثمر رساند گپ بزنیم که در ادامه می خوانید.

بازی مقابل نفت مسجد سلیمان چگونه بود؟

بازی خوب. خدا را شکر در این بازی خانگی توانستیم نمایش خوبی به نمایش بگذاریم و 3 امتیاز را کسب کنیم. شرایط بازی ها و جدول به گونه ای است که نباید در این دیدار امتیاز از دست می دادیم. تیم حریف هم عملکرد خوبی داشت اما فکر می کنم خیلی بهتر عمل کردیم و به شایستگی پیروز شدیم.

شاید اگر پنالتی حریف در ابتدای مسابقه به ثمر می رسید، شرایط کاملا متفاوت بود. این نیست

بله، در فوتبال همه چیز ممکن است. آنها خیلی زود یک پنالتی گرفتند اما خوشبختانه بیرانوند در زدن پنالتی عالی عمل کرد. سیو علیرضا به نوعی ما را به بازی بازگرداند و بعد از آن توانستیم بر بازی مسلط شویم. حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، اما فکر می کنم برد خوبی بود و برای هواداران ما خوشحال کننده است.

یک گل زیبا هم زدی و به نوعی طلسم گل نزدن در این فصل شکسته شد. این گل چطور؟

خوب، خدا را شکر توانستم برای تیم محبوبم گلزنی کنم. کار همه بچه های تیم سخت بود و نوبت من بود که در این بازی گل بزنم. گل زدن همیشه برای پرسپولیس لذت بخش است و گلم را به همه پرسپولیسی های عزیز تقدیم می کنم. البته این را بگویم که واقعاً مهم نیست که من یا بازیکن دیگری گل بزنم و در تیم ما چنین چیزهایی مهم نیست. تنها چیزی که خیلی مهم است نتایج تیم و موفقیت پرسپولیس است. امیدوارم بتوانیم این روند خوب را در بازی های آینده نیز تکرار کنیم.

پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان روحیه پرسپولیس را بالا برد. درست است، واقعی؟

بله، قطعاً بسیار تأثیرگذار است. سپاهان تیم خوبی است و بازی آسانی در اصفهان نداشتیم. بچه ها برای ما زحمت کشیدند تا پیروز شویم. در چند بازی گل نزدیم و این کار را برایمان سخت کرد. با این حال خوشحالیم که به روند خوب خود برگشتیم و توانستیم در دو بازی اخیر نتایج خوبی بگیریم.

رقابت سختی با سپاهان و استقلال در بالای جدول دارید. چقدر به رسیدن جام به پرسپولیس در پایان فصل امیدوار هستید؟

ما فقط روی تیم خود تمرکز می کنیم و به بازی های آینده فکر می کنیم. 9 بازی در لیگ داریم که مثل فینال است. همه بازی ها برای ما بسیار مهم است و ما 27 امتیاز ممکن را از این بازی ها می خواهیم. باید سخت تلاش کنیم و بجنگیم تا در بازی های باقی مانده نتایج بهتری بگیریم و به امید خدا در پایان فصل قهرمان شویم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد. پرسپولیس تیمی نیست که عقب نشینی کند و کمتر بدهد. هواداران نباید شک داشته باشند که با تمام قدرت و انرژی برای قهرمانی جلو می رویم.

دیدگاهتان را بنویسید