هشدار به تیم ملی: باید مراقب باشیم چه موقعیت هایی به حریف می دهیم

هشدار به تیم ملی: باید مراقب باشیم چه موقعیت هایی به حریف می دهیم

مهدی پاشازاده، مدافع سابق استقلال و تیم ملی ایران، پس از بازگشت کی روش به فوتبال کشورمان، نسبت به وضعیت تیم ملی در جام جهانی خوشبین تر است. بخش هایی از مصاحبه جدید پاشازاده را در ادامه می خوانید:

* نمایش خوب و قابل قبولی از تیم ملی شاهد بودیم و بردی مهیج و امیدوارکننده بود. امیدوارم این روند و روحیه خوب تا جام جهانی حفظ شود.

*اروگوئه یکی از تیم های قدیمی و با سابقه جام جهانی است که بازیکنانش در بزرگترین تیم های جهان نیز بازی می کنند. وقتی چنین تیمی را شکست می دهیم به این معنی است که تیم قدرتمندی داریم که از آن می توان به موفقیت امیدوار بود.

*حتی اگر بازی را نمی بردیم گلایه ای وجود نداشت زیرا کی روش از چند روز پیش کار خود را با تیم ملی آغاز کرد اما نشان داد که تاثیر کمی روی تیم ملی دارد و اوضاع بهتر شده است. .

*به نظر من در این شرایط و در این مقطع فقط کی روش می توانست در تیم ملی تاثیرگذار باشد، چون شناخت کافی از بازیکنان دارد و نظم را به تیم بازگرداند. از طرفی تیم در شرایط فنی خوبی قرار دارد و امیدوارم این شرایط خوب تا جام جهانی حفظ شود.

* باید کمی منسجم تر عمل کنیم. در دیدار مقابل اروگوئه موقعیت های خوبی برای شوتزنی به حریف دادیم که نباید این اتفاق بیفتد. این موضوع بیش از پیش نیاز به کار دارد.

*تیم خوب و قدرتمندی داریم که می توانیم به آن امیدوار باشیم اما باید بازی به بازی بازی کنیم. در کل به تیم ملی امیدوارم.

دیدگاهتان را بنویسید