هشدار به پرسپولیس: زیاد از بازیکن تعریف نکنید

هشدار به پرسپولیس: زیاد از بازیکن تعریف نکنید

این بازیکن 22 ساله پس از گلزنی در دیدار با پرسپولیس در سیرجان مقابل گل گهر موفق شد 2 گل به نساجی مازندران بزند و ستاره بازی لقب گرفت.

پای رافت، مهاجم پرسپولیس در این خصوص گفت: محمد عمری جوان نشان داده که استعداد زیادی دارد و می تواند در پرسپولیس هم پدیده و ستاره باشد. این روزها همه درباره این بازیکن جوان صحبت می کنند و این خیلی خوب است اما همه ما به خصوص پرسپولیسی ها باید مراقب استعداد این جوان باشیم. شاید تعاریف زیاد یا توجه بیش از حد این مرد جوان را در حالی که تازه شروع کرده است کنار بزند. همه ما باید با ادامه درخشش در پرسپولیس محمد عمری را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی و رده های بالاتر یاری کنیم.

وی ادامه داد: به جز محمد عمری، دانیال اسماعیلی فر نیز در دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران خوش درخشید و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارد. بچه های دیگر نیز عملکرد خوبی داشتند. وحید امیری هم خیلی خوب بازی کرد و این عملکرد ما را امیدوار کرد که پرسپولیس بعد از قهرمانی در نیم فصل بتواند در پایان فصل قهرمان شود. این تیم در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با بیشترین امتیاز در صدر جدول باقی بماند. این تیم در نیم فصل دوم نیز می تواند با خرید مهاجم جدید به نتایج خوب خود ادامه دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

مهاجم سابق پرسپولیس ضمن تمجید از یحیی گل محمدی و کادر فنی این تیم افزود: آنچه باید بگویم عملکرد یحیی گل محمدی و سهم اوست. پس از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، این تیم با حفره بزرگی در خط حمله مواجه شد و می توان گفت یحیی بهترین تصمیم را گرفت. استفاده از 6 هافبک در فوتبال ایران کمیاب است اما پرسپولیسی ها این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. حالا پرسپولیس با همین سیستم موفق شد 5 گل به نساجی مازندران بزند که به نظر من یکی از بهترین تیم های لیگ برتر کشورمان است. این بازی نمایش کاملی از قدرت و توانایی پرسپولیس بود و علیرغم بازی 10 نفره بالای 20 دقیقه، گلی دریافت نکرد.

پای رفعت در خصوص دیدار حذفی پرسپولیس مقابل وان پارس اصفهان نیز گفت: هیچ تیمی را نمی توان در جام حذفی دست کم گرفت.هنوز فراموش نکرده ایم که برونکو چند سال پیش تیم دسته دومی قشقایی شیراز را در جام حذفی دست کم گرفت. و با تیم دوم خود مقابل آن تیم بازی کردند. نتیجه چه بود؟ در ضربات پنالتی شکست خوردیم و سقوط کردیم. مطمئنم یحیی گل محمدی وان پارس را دست کم نگرفته و با تمام توان به مصاف این تیم می رود.

دیدگاهتان را بنویسید