هشدار به یحیی: پاسداری از این ستاره پرسپولیس از نان شب واجب تر است

هشدار به یحیی: پاسداری از این ستاره پرسپولیس از نان شب واجب تر است

محمد برزگر درباره شرایط پرسپولیس برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر گفت: تیم پرسپولیس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و با دو قهرمانی و یک حذف بهترین عملکرد را به ثبت رساند و هواداران هم خوشحال شدند. معتقدم علیرغم همه صحبت هایی که گل محمدی درباره جدایی گل محمدی از پرسپولیس می شود، باید در پرسپولیس بماند و یاران خارجی اش حفظ شوند. گل محمدی حالا باتجربه تر از گذشته است و باید بماند و به فکر لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی افزود: البته کادر فنی باید به فکر تقویت خط حمله برای فصل آینده باشد چرا که تیم یحیی در خط دفاع عملکرد بسیار خوبی داشت اما در خط حمله برای یک گلزن با شش دانگ خلأ وجود داشت. بعد از رفتن لوکادیا، یک مهاجم نمی تواند فرصت طلب و فریم ساز در حمله باشد.

برزگر خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر خبری از علیرضا بیرانوند شنیدم که امیدوارم صحت نداشته باشد و مشکل او با باشگاه هر چه زودتر حل شود. بیرانوند یکی از ارکان تیم پرسپولیس است و حفظ او برای پرسپولیس مهمتر از نان شب است. به نظر من بازیکنان کلیدی تیم باید حفظ شوند و چند بازیکن بزرگ دیگر برای فصل آینده به تیم ملحق شوند.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: از این پس کار پرسپولیس سخت شده است چرا که به غیر از لیگ برتر باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد بنابراین مدیران باشگاه باید بهترین بازیکنان را برای این تیم بزرگ به خدمت بگیرند. تیم های عربستان و قطر بازیکنان بزرگی جذب کرده اند و پرسپولیس هم باید بازیکنان بزرگ بیاورد تا مشکلی برای آسیا پیش نیاید.

برزگر در پایان تاکید کرد: مشکل بزرگی که فوتبال ایران دارد این است که دلال ها به شدت به آن برخورد می کنند و پای هر بازیکن بی کیفیتی را به ایران باز می کنند. اگر فوتبال در کشور ما حرفه ای است باید فوتبالیست های خارجی باکیفیت در آن بازی کنند و به اندازه پولی که می گیرند تاثیرگذار باشند. مثلا مهاجم برزیلی پرسپولیس که برای لوکادیا وارد شده بود فقط یک گل زد و واقعا بازیکن بی کیفیتی بود. عیسی آل کثیر به مراتب مفیدتر و تاثیرگذارتر از این برزیلی برای پرسپولیس بود.

دیدگاهتان را بنویسید