هشدار مدیریت بحران برای وزش باد بسیار شدید در تهران

هشدار مدیریت بحران برای وزش باد بسیار شدید در تهران

روز جدید : زهیر صباغ پور، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی برای بارندگی و وزش باد شدید تهران گفت: امروز در تهران بارش باران گزارش شده است که البته رایج است و به صورت پراکنده اتفاق می افتد و در روزهای پنجشنبه و جمعه اتفاق می افتد.

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران نسبت به وزش باد شدید امشب و در ساعات اولیه امشب هشدار داد.

زهیر صباغ پور، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران با استناد به اطلاعیه سازمان هواشناسی بارش باران و وزش باد شدید تهران گفت: و به صورت پراکنده اتفاق می افتد و این وضعیت در روز پنجشنبه وجود خواهد داشت. جمعه.

وی با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در پایتخت گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از ساعت 16 تا 21 امروز احتمال وزش باد بسیار شدید تا سرعت 90 کیلومتر در ساعت وجود دارد که پس از آن درختان کهنسال می توانند شکسته شده. و ممکن است گرد و غبار ظاهر شود.»، سقوط اجسام و … امکان پذیر است.

مدیرکل پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در امور عمومی و امور بین الملل ادامه داد: در همین راستا سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به شهرداران، روسای ستادهای مدیریت بحران در مناطق 22 گانه و سایر دستگاه های خدماتی آموزش داده است و دستگاه های پشتیبانی نیز آمادگی لازم را دارند. ارائه کمک در صورت وقوع حادثه، در حالی که از مجموعه ای از دستورالعمل ها پیروی می کند.

صباغ پور افزود: لازم است مسئولان مربوطه از این پس برای کاهش تصادفات و خطرات احتیاط لازم را به عمل آورند و برای آگاهی از خطرات احتمالی و جلوگیری از وقوع طوفان از جمله شکستگی درختان و سقوط سازه ها به گشت زنی و بازدید از منطقه بپردازند. همچنین لازم است در دستور کار همکاران و در صورت بروز حادثه هشدارهای لازم برای مجتمع های تفریحی، گردشگری و پرتردد مانند پارک ارم، چیتگر، برج میلاد، پل ناچر و غیره لحاظ شود.. به فکر EOC تهران باشید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل تهران نیز در این خصوص هشدار داد و گفت: و بلندمرتبه ها، عدم تردد به سازه های در حال ساخت و نیمه تمام و …. از جمله مواردی است که شهروندان باید به آن توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید