هشدار پزشکان در مورد کاهش وزن با فست فود!

هشدار پزشکان در مورد کاهش وزن با فست فود!

در سال 2018، مرکز ملی آمار سلامت (NCHS) در مورد مصرف فست فود در بین بزرگسالان ایالات متحده از سال 2013 تا 2016 گزارش داد: “فست فود بخشی از رژیم غذایی آمریکایی است و با مصرف کالری بالا و کیفیت رژیم غذایی ضعیف مرتبط است. سوال این است که اگر این نوع رژیم تا این حد ناسالم است، چرا مگنیس توانست وزن کم کند؟ کارشناسان دلیل کاهش وزن و اینکه چرا رژیم غذایی مک دونالد پر از وعده های غذایی است که بدن شما را شاد می کند، نمی دانند.

افکار: روند کاهش وزن کوین مگنیس در فوریه آغاز شد. این مرد 57 ساله اهل تنسی این روند را در تیک توک به اشتراک گذاشت، فرآیند و روشی که غیرمنتظره به نظر می رسید.

به گزارش زهرا حسین زاده از سرویس سلامت نواندیش، هلث لاین درباره روش غیرمعمول یک آمریکایی برای کاهش وزن می نویسد: کوین مگینیس در اولین ویدیوی تیک توک خود به دنبال کنندگانش گفت: می دانم که برخی از شما فکر می کنید ممکن است دیوانه کننده باشد، اما من قصد ندارم این کار را انجام دهم. تا 100 روز آینده چیزی جز مک دونالد نخورید.

با این حال، رژیم غذایی او با توصیه های تغذیه ای استاندارد در تضاد است.

در سال 2018، مرکز ملی آمار سلامت (NCHS) در مورد مصرف فست فود در بین بزرگسالان ایالات متحده از سال 2013 تا 2016 گزارش داد: فست فود بخشی از رژیم غذایی آمریکایی است و با مصرف کالری بالا و کیفیت پایین رژیم غذایی مرتبط است.

حال سوال این است که اگر این نوع رژیم غذایی بسیار ناسالم است، چرا مگنیس توانست وزن کم کند؟

کارشناسان دلیل کاهش وزن و اینکه چرا رژیم غذایی مک دونالد پر از وعده های غذایی است که بدن شما را شاد می کند، نمی دانند.

مک گینس سه وعده غذای مک دونالد و یک میان وعده در روز می خورد. او وعده های غذایی خود را نصف می کند تا کاهش وزن را افزایش دهد.

بنابراین اگر همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده بخورد، نیمی از هر کدام را می خورد و نصف دیگر را برای یک وعده غذایی دیگر ذخیره می کند. مگینیس در ویدئویی در 21 فوریه که برنامه خود را اعلام می‌کرد، گفت که می‌خواهد به مردم نشان دهد که آنچه می‌خورید مهم نیست، بلکه میزان خوردن شما مهم است. جالب اینجاست که او همراه با وعده های غذایی خود نوشابه و آب نیز می نوشد.

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که مصرف نوشابه بدون توجه به سطح فعالیت بدنی با افزایش وزن مرتبط است. کارشناسان می گویند کمبود کالری ترازو را به نفع منیزیم می کند.

دکتر چارلی سلتزر، پزشک مستقر در فیلادلفیا که دارای گواهینامه هیئت مدیره در زمینه چاقی و طب داخلی است، می گوید: این رویکرد برای او کار می کند زیرا می تواند کمبود کالری ثابتی را حفظ کند. اگر کالری کمتری از آنچه می سوزانید دریافت کنید، مهم نیست چه می خورید، به طور طبیعی وزن کم خواهید کرد.

این روش جدیدی نیست، اما موفقیت آن ممکن است برخی را ترغیب به استفاده از روش مشابه کند، اما پزشکان هشدار می دهند که همه چیز به کاهش وزن نیست، فست فودها و غذاهای نه چندان سالم تأثیرات زیادی بر روده و کبد و غیره دارند. نقاطی روی بدن وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید