هفت برنامه برای «بقا» برای جشنواره فجر

ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801373

محمدحسین لطیفی تلاش برای پخش زنده نمایش «هفت» در چهلمین جشنواره فیلم فجر را اتفاقی جالب در سال جاری خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین لطیفی در تشریح مقدمات برنامه سینمایی «هفت» پس از چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: آماده سازی برنامه هفت برای جشنواره فیلم فجر طبق روال هر سال است. فقط امیدواریم برنامه زنده “زنده” پخش شود و امسال اتفاق جالبی باشد.

برنامه سینمایی «هفت» جمعه شب با اجرای محمدحسین لطیفی با موضوع تحلیل و بررسی فیلم های ایرانی و جهانی به تهیه کنندگی سعید هانی از شبکه سه سیما پخش می شود. این برنامه در تولید لحظات پخش شد.

محمدحسین لطیفی درباره سریال تاریخی در حال ساخت که درصد زیادی از آن فیلمبرداری شده و پیش از این به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است، توضیح داد: در حال حاضر اتفاق خاصی برای سنجرخان نیفتاده است و شرایط به همین منوال است.

لطیفی پیش از این در جمع خبرنگاران سریال سنجرخان گفته بود: 90 درصد از تصویربرداری سریال سنجرخان به پایان رسیده و دعا می کنیم مشکلات آن برطرف شود تا بتوانیم آن را به پایان برسانیم. همه ما برای این کار در شهر بودیم. کار کمی مهجور است، مثل خود سنجرخان وزیری که هیچکس او را نمی شناسد، درست مثل گیاس الدین کاشانی که هیچکس او را نمی شناسد و با «نردبان بهشت» (سریال تاریخی که لطیفی برایش ساخته بود) شناخته شد. تلویزیون چند سال پیش). امیدوارم مردم همه ولایات ما سنجرخان را بشناسند و بدانند که در جنگ جهانی اول در کردستان چه عظمتی داشتند که دولت غافل قاجار توانست جلوی نیروهای انگلیسی و روسی را بگیرد.

مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» در 26 قسمت 40 دقیقه ای و به تهیه کنندگی حسین جلالی طراحی شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید