هماهنگی قوای سه گانه و مردم بهترین گزینه است


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818314

آیت الله عبادی با بیان اینکه هماهنگی قوای سه گانه، هماهنگی مردم و تضعیف دشمن در صحنه، آینده خوبی را نشان می دهد و بهترین فرصت است، گفت: البته هنوز هم زمان می برد زیرا مشکلات به ارث رسیده است. این دولت کمی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در استانداری خراسان جنوبی با اشاره به سالگرد رفراندوم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با این همه پرسی دنیای کفر و شرک شگفت زده شد و با این همه سرمایه گذاری مردمی و مردمی بود. سیستم، بله، گفتند من خمینی (ره) آن را به معجزه تعبیر کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در آن زمان زمین به دو نیمکره شرقی و غربی تقسیم شده بود و جایی را تصور نمی کردند که کشور دیگری جرات قیام کند اما دست خدا از آستین بیرون آمد و محقق شد.

وی ادامه داد: اما دشمنان شکست نخوردند و همه چیز را آزمایش کردند. از ترور 17000 نفر از بهترین مردم کشور، جنگ تحمیلی، مداخله نظامی، کودتا، تبلیغات، جنگ های فرهنگی و روانی و تحریم های اقتصادی که گفته می شود هر فرصتی بر سر میز بوده است.

آیت الله عبادی گفت: دشمنان سال هاست با رسوایی پایان نظام جمهوری اسلامی را اعلام می کنند و در سال های اخیر نیز گفته اند که 13 آبان، 9 دی و 22 بهمن دیگر تکرار نمی شود، اما برعکس شد و دشمن نیز به نتیجه رسید. نقشه ها شکست خوردند و رسوا شدند.”

وی افزود: مردم ما در این انقلاب نه تنها شکست نخوردند بلکه تثبیت شدند و شما بسیار موفق خواهید بود.

امام جمعه بیرجند گفت: بعد از 43 سال و انواع دخالت ها، نفوذ و حمایت های برخی جریان ها، اتفاقی که اخیرا افتاده و بهترین شانس شما هماهنگی قوای سه گانه است که خلاصه نمی شود چرا که مردم پس از تحمل این همه، مشکلات در 13 فوریه سال گذشته، با وجود تاج، سنگ بنای آن را گذاشتند.

به گفته وی، شرایطی که خداوند ایجاد و ایجاد کرده فرصت بسیار خوبی است و غرب در منطقه و بین المللی شکست های جبران ناپذیری را متحمل شده است، از این رو علمای خودشان اذعان داشته اند که اقدامات آنها نه تنها ایران را تضعیف نکرده بلکه راه را هموار کرده است. برای ایران او در سطح بین المللی قوی شد.

آیت الله عبادی افزود: تحقق همه چیز در گرو وجود ربط و عدم وجود موانع است، لذا مردم ما بر اساس معیارهای مردم سالاری دینی 43 سال پیش که انقلاب کردند، همواره بین خود و آرمان هایشان موانع ایجاد می کنند. و رفع موانع، شرط رسیدن به آرمان هاست.»

وی ادامه داد: رئیس جمهور روسیه اخیراً گفته است که “آنچه در حملات به جمهوری اسلامی انجام شد برای براندازی هر یک از آنها کافی بود”. غلبه بر.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: 43 سال است که دشمنان موانع ایجاد کرده اند و مردم ما با هوشیاری می دانند که آرمان ها پابرجاست و باید موانع را برطرف کنیم.

آیت الله عبادی گفت: امروز می بینیم که موانع به حداقل رسیده و مابقی رفع می شود، بنابراین آینده ای آبرومندانه و خوبی را برای حاکمیت مردم و ایمان می بینیم و مهمتر از همه این دولت به افرادی که استقامت و استقامت دارند توجه دارد. خسته نباشید.” .

وی در پایان با بیان اینکه هماهنگی قوای سه گانه، هماهنگی مردم و تضعیف دشمن در صحنه، آینده خوبی را نشان می دهد و بهترین فرصت است، گفت: شما می گویید خداوند متعال شرایط را فراهم می کند. برای حل مشکلات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید