همدلی کارگران مازندرانی از دریای خزر تا خلیج فارس


ساعت: 17:21
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884637

کمک مردم مازندران به زلزله زدگان هرمزگان؛

با لطف و همکاری کارفرمایان و کارگران زحمتکش مراکز تولیدی و صنعتی مازندران اقلام ضروری و اقلام معیشتی مورد نیاز ساکنان زلزله زده هرمزگان تهیه و اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، با لطف و همکاری کارفرمایان و کارگران زحمتکش مراکز تولیدی و صنعتی استان مازندران 120 میلیون تومان کالاهای اساسی و معیشتی تهیه و به زلزله زدگان استان هرمزگان اهدا شده است.

این کمک های مومنانه که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهیه و جمع آوری شد، مهمترین نیازهای جاری مردم را در بر می گیرد. مناطق زلزله زده به عنوان «فن، آب کلمن و آب معدنی». ، اجاق گاز، پتو و …

حسینیان رئیس سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلای مازندران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به زلزله اخیر استان هرمزگان، سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کربلای معلی سپاه با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه کمک های مردمی را از طریق مجموعه های تولیدی جمع آوری کرد و صنعت استان برای مردم زلزله زد.



b54fe4e2 762c 4e1a bfef 7d2f210c41e0 خبر خاکستری

وی افزود: در این مرحله اقلام ضروری به ارزش حدود 120 میلیون تومان برای مردم هرمزگان جمع آوری شده و توسط آمد سپاه کربلا به این استان ارسال می شود.


مسئول سازمان بسیج کار و کارفرمایی کربلای مازندران گفت: بسیج کارگری از توجه مردم و همراهی با آنها غافل نشد و این عمل خداپسندانه را در حد توان انجام داد.


d136b5eb 1524 439f 9153 fec2bbe04055 خبر خاکستری

حسینیان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا بسیج و سپاه در کنار مردم هستند و خواهند بود و تلاش می کنیم تا اندکی به مردم عزیز استان هرمزگان کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید