همه احزاب سیاسی به ایران، نظام، انقلاب، شهدا و امام راحل عشق می‌ورزند و به قانون اساسی پایبندند

به گزارش خبرگزاری موج فارس

به گزارش استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار با مسئولان احزاب استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب به حاضرین در جلسه، ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این جلسه، اظهار داشت: این کشور متعلق به همه و همه است. که عاشق کشور و ایران است، می داند که برای منافع ملی از منافع شخصی خود چشم پوشی می کند.

ایمانیه احزاب سیاسی را در یک چیز مشترک می داند و خاطرنشان می کند: همه احزاب فارغ از گرایش سیاسی، عاشق ایران، نظام، انقلاب، شهدا و امام راحل هستند و به قانون اساسی هم پایبند هستند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه طبیعتاً به دلیل محدودیت زمانی و مشغله کاری نتوانستم با تمام افرادی که درخواست ملاقات داشتند، ملاقات کنم، گفت: فارس بزرگترین استان با بیشترین تعداد زیرمجموعه در کشور است؛ در حالی که این استان به دلیل محدودیت زمانی و مشغله کاری، نتوانستم با همه افراد درخواست ملاقات داشته باشم. طرح ها راهی برای گذراندن زمان بیشتر در شهرها هستند.

نماینده ارشد دولت در فارس تصریح کرد: نتایج برخی اقدامات خوب بود اما به این امر بسنده نمی کنم و بیشتر پیگیری خواهم کرد.

ایمانیه در پاسخ به نبود فضای مناسب برای تجمع احزاب پیشنهاد کرد: معاونت سیاسی امنیتی استانداری پیگیری کند تا سالن های مناسبی در سطح شهر با هماهنگی وزارت کشور در اختیار احزاب قرار گیرد. در مدت زمان مجاز برای تبلیغات و هزینه آن توسط فرماندار و تنظیم درخواست ها پرداخت می شود. در شهرستان ها با موافقت وزارت کشور باید از سالن های موجود استفاده شود اما تاکید می کنم با تصمیمات کشور و وزارتخانه مغایرت نداشته باشد.

استاندار فارس از موافقت خود با راه اندازی هر چه سریعتر خانه احزاب خبر داد و آن را اقدامی ارزشمند دانست و تصریح کرد: از همه شما به عنوان بزرگان عقیدتی استان انتظار دارم بیش از پیش در انتخابات امسال شرکت کنید. گذشته. همه می دانیم که افزایش یا کاهش مشارکت در انتخابات پیام هایی در ابعاد مختلف داخلی و خارجی دارد، بنابراین هرکسی باید برای احترام به ایران، اسلام، انقلاب و شهدا هر چه در توان دارد انجام دهد.

نماینده ارشد دولت در فارس در ادامه به موضوع مهم جهاد تبیینی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیینی تنها وظیفه دولت نیست و همه ما در این حوزه مسئولیت داریم؛ بلکه باید در این زمینه به عنوان جهاد تبیینی اقدام کنیم. ما اقدامات و حقایق رخ داده را گزارش می کنیم و شما نیز سعی در انتشار آنها دارید.

وی معیشت را یکی از موضوعات مهم دولت سیزدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در جلسات متعدد استانداران با رئیس جمهور و سایر وزرا همگی متفق القول هستیم که معیشت موضوع مهمی است؛ در حالی که این موضوع در سال 1380 به عنوان یکی از مهم ترین مسائل کشور مطرح شد. اگر چه مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم ها و نیات دشمنان خالی از تأثیر نیست، اما طبیعتاً برخی از آنها به حاکمیت ما بازمی گردد، لذا برای بهبود معیشت تلاش کرده ایم.

ایمانیه ادامه داد: به عنوان مثال ممکن است نتوانیم قیمت برخی اقلام را کاهش دهیم، اما می توانیم با حذف واسطه های غیر ضروری، محصولات اساسی را با کمترین قیمت به دست مردم برسانیم. از تمامی دستگاه های نظامی و انتظامی خواسته ام بخشی از فروشگاه های خود را در استان به این معضل اختصاص دهند تا مناسب ترین توزیع با کمترین هزینه در استان در کنار سایر غرفه های موجود انجام شود.

ایمانیه با تاکید بر اینکه دولت همیشه آماده شنیدن نظرات اصلاح طلبان است، خاطرنشان کرد: وقتی شورای نگهبان صلاحیت فردی را تایید می کند یعنی صلاحیت عضویت در شورای اسلامی را دارد و ما هیچ فرقی نمی کنیم. بین مردم قطعا به گفته رهبر معظم انقلاب هر چه رد صلاحیت ها کمتر باشد بهتر است.

وی افزود: مشکلاتی را که بیش از 300 یا 400 نفر به طور مستقیم با آن درگیر هستند را اعلام کنید و سعی می کنیم به تدریج آن مشکلات را برطرف کنیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: حضور پررنگ شما در دومین سفر هیات دولت به استان، جایگاه فارس را در نزد دولت بیش از پیش ارتقا داد. شناخت و تعامل مردم روستا در این سفر ضروری بود. با حضور گسترده در انتخابات حساس شورای اسلامی و همچنین شورای خبرگان رهبری بنا به دستور مقام معظم رهبری قداست استان فارس را با همه مشکلاتی که وجود دارد حفظ کنیم.

ایمانی تصریح کرد: من به صراحت می گویم که نظام حکومتی به هیچ وجه نمی تواند به نفع نمایندگان فعلی باشد و نه به نفع سایر نامزدها.

راه اندازی دفتر حامیان دولت و اعلام احزاب دارای مجوز برای کاندیدای نمایندگی از دیگر مواردی بود که استاندار فارس به آن اشاره کرد.

استاندار فارس در پایان دیدار با احزاب سیاسی فارس رو به آنها کرد و گفت: افراد شایسته زمانی انتخاب می شوند که مشارکت حداکثری احزاب انجام شود. مردم با حل مشکل و از طریق غنی سازی. به قول امام خمینی رحمه الله ما خادم ملت هستیم.


آیا این خبر مفید بود؟