همه دستگاه ها باید برای اربعین به صورت جهادی فعال باشند/ برگزاری راهپیمایی جاماندگان در شهرستان های مازندران.


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891384

سید محمود حسینی پور گفت: چند سالی است که موضوع جاماندگان اربعین مورد توجه مردم مازندران بوده است و امسال از شهرهای ساحلی می خواهیم مسیرهای پیاده روی اربعین را در طول ساحل برنامه ریزی کنند تا شاهد اقدام ارزشمندی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان که با حضور علیخانی معاون عمرانی و سلاقی معاون سیاسی و امنیتی و اعضای این ستاد برگزار شد. وی گفت: پیاده روی اربعین روحیه عدالت خواهی و استبداد ستیزی را در شخصیت انسان افزایش می دهد.

وی افزود: همه کارگروه ها باید در تمام حوزه های حمایتی با تمام توان تلاش کنند و در هیچ حوزه ای مشکلی وجود نداشته باشد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اقلام اساسی و ضروری باید به درستی مدیریت شود تا در این ایام کمبود کالاهای ضروری نداشته باشیم.

عالی ترین کارمند کشوری در استان ادامه داد: استانداران از قدرت کامل برخوردارند و با بهترین تصمیم در همه جا به بهترین شکل ممکن عمل می کنند.

حسینی پور گفت: باید نیازسنجی مناسب از نظر میزان موکب های مورد نیاز انجام شود و کمک های مردمی دیده شود.

وی اعلام کرد: مدیریت حمل و نقل و ترافیک باید به درستی انجام شود و همه ابعاد در برنامه ریزی و تصمیم گیری در نظر گرفته شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: برنامه های شهری باید به صورت دقیق و ساعتی تعریف شود تا با آمادگی حداکثری اقدامات لازم را انجام دهند.

یک مقام ارشد دولت استانی گفت: موضوع جاماندگان اربعین چند سالی است که مورد توجه مردم مازندران بوده است و امسال از شهرهای ساحلی می خواهیم مسیرهای پیاده روی اربعین را در طول ساحل برنامه ریزی کنند تا شاهد یک حرکت بزرگ باشیم. اقدام ارزشمند

حسینی پور افزود: هیئت های مذهبی هر شهر باید در این مراسم و برنامه ها شرکت کنند و برنامه ریزی منظم و دقیقی برای روز اربعین در این زمینه انجام شود تا مراسم اربعین به بهترین شکل ممکن به سبک سنتی برگزار شود. و بافت در هر شهر.

وی یادآور شد: در خصوص موضوع موکب ها باید در هر شهرستان و در مسیر بین شهرها فعال شود تا فضای اربعین در سراسر استان طنین انداز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید