همه دستگاه ها باید در زمین به وظایف خود عمل کنند/ اهدای 200 اصله نهال زیتون برای کمپ کرامت توسط شهردار کرمان


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813758

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم درختکاری در اردوگاه کرامت;

علی اسدی گفت: امیدوارم همه مسئولان استانی پیگیر ریشه یابی اعتیاد باشند و این موضوع را در دستور کار قرار دهند و همانطور که کاشت نهال در اینجا باعث رونق زندگی این بیماران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس این گزارش “ مسیر آرزوها ظهر امروز همزمان با هفته منابع طبیعی 200 اصله درخت زیتون اهدایی شهرداری کرمان در قرارگاه کرامت ماده 16 سپاه ثارالله کرمان کاشته شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ علی اسدی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز وارد محیطی شده ایم که نام آن به عنوان درمانگاه حفظ کرامت انسانی تعریف شده است. در سپاه».

وی افزود: تماشاگرانی که امروز در این کمپ حضور دارند بیمار و دارای مشکل اجتماعی هستند و همه در تلاش هستند تا این بیماری را از جامعه ریشه کن کنند اما این اقدام با یک محور به نتیجه نمی رسد.

علی اسدی اذعان داشت: درست است که دستور کار همه دستگاه ها رسیدگی به این موضوع اجتماعی بود، اما به طور جدی از سوی مقام معظم رهبری بر اساس اصل 16 در 10 استان به سپاه ابلاغ شد تا این حرکت در قالب یک اقدام صورت گیرد. گروه، و این کمپ ایجاد شد.

وی افزود: در نظر داریم به افرادی که در رنج هستند کمک کنیم زیرا این معضل اجتماعی از خانه هایشان حذف و رها شده است.

وی گفت: سپاه به تنهایی نمی تواند مشکل را حل کند و نیاز به حمایت همه جانبه و کارگروه دارد. او گفت: «همه ما باید کار آنها را با هم زیر نظر داشته باشیم تا پس از احیا در کمپ به آغوش خانواده خود بازگردند.

علی اسدی با بیان اینکه انتظار داریم هر دستگاهی فقط به تعهداتش در قبال این قرارگاه و مردمش عمل کند و نه بیشتر، گفت: هر جا که مشکلی باشد سپاه وارد می شود اما به تنهایی نمی تواند انجام دهد همانطور که شهرداری به تنهایی می تواند آبگرم ها را انجام دهد. آنها نتوانستند، اما ما باید با هم کار کنیم و هر یک از ما گوشه ای از این مشکل را برداریم و آن را برای همیشه حل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مسئولان استانی به دنبال ریشه‌یابی باشند و این موضوع را در دستور کار قرار دهند و همانطور که کاشت نهال در اینجا باعث آرامش زندگی این بیماران می‌شود و امیدوارم گزارش‌های مصوری ارائه کنم که در آنجا وجود دارد. تشریفاتی هستند که باید از آنها دوری کنیم و برای حل معضل اجتماعی کرمان به طور جدی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید