همه چیز درباره خرید جدید یحیی و پرسپولیس

همه چیز درباره خرید جدید یحیی و پرسپولیس

عیسی آل کثیر بازیکن 32 ساله جدید تیم پرسپولیس در همان سال در 30 سالگی از باشگاه صنعت نفت آبادان به پرسپولیس پیوست.

این بازیکن پس از پایان فصل نوزدهم لیگ برتر در تابستان 1398 و قبل از شروع لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست. روزهایی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و بلافاصله از این مهاجم جدید استفاده کرد.

دلیل فینالیست شدن و محرومیت عجیب!

در لیگ قهرمانان 2020 و در هفته ششم مقابل شارجه، عیسی آل کثیر در برد 4 بر صفر این تیم گلزنی کرد و در دقیقه 41 اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند. سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل السد، تک گل پرسپولیس را در دقیقه 88 به ثمر رساند که قرمزها را به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان رساند. آل کثیر سپس در بازی بعدی مقابل پاختاکور هر دو گل تیم یحیی را به ثمر رساند تا پرسپولیس راهی نیمه نهایی شود. اما شادی گل این بازیکن خوزستانی با جریمه شش ماهه کمیته انضباطی AFC همراه شد تا علاوه بر فینال آسیا، او تا هفته بیستم لیگ برتر کشورمان نیز نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

گلزنی در بازی اول

نکته جالب اینجا بود که الکثیر در اولین بازی خود (پس از محرومیت) برای پرسپولیس به نساجی گلزنی کرد. در هفته بیستم لیگ 20 در حالی که پرسپولیس با گل دقیقه 8 کنعانی زادگان یک بر صفر پیش بود، در دقیقه اول وقت تلف شده دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا وقتی تیمش 1-2 عقب بود، پرسپولیس به پایان رسید. بازی با یک تساوی و یک امتیاز

زدن گل به حریف معمولی

در هفته بیست و دوم، آل کثیر در دقیقه 29 به جای عالیشاه وارد زمین شد و تک گل پرسپولیس را مقابل سپاهان به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 1–1 به پایان برسد. گل سپاهان در این دیدار را محمد محبی به ثمر رساند تا رقیب همیشگی پرسپولیس در دقیقه 87 از شکست فرار کند!

مهمترین گل آل کثیر

این بازیکن در هفته بیست و سوم همان فصل یکی از مهم ترین گل های دوران حضور خود در پرسپولیس را مقابل استقلال به ثمر رساند تا گل محمدی تنها برد مقابل استقلال را رقم بزند.

زننده چهار گل در لیگ بیست و یکم

این مهاجم در لیگ برتر بیست و یکم و در هفته های اول، چهارم، دهم و سیزدهم 4 گل مقابل تیم های فولاد خوزستان، گهر سیرجان، پیکان و تراکتورسازی برای پرسپولیس به ثمر رساند اما با مصدومیت در بهمن ماه سال گذشته از دور خارج شد. ماه ها عمل کرد.او از میدان ها دور بود.

گلزنی دوباره در آسیا

آل کثیر در لیگ قهرمانان 2021 دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساند که مصدوم نبود. او در هفته چهارم مرحله گروهی مقابل گوا در دقیقه 47 گل سوم تیمش را با نتیجه 4 بر صفر به ثمر رساند و در هفته ششم مقابل الریان زد گل چهارم را در دقیقه 73 به ثمر رساند. پرسپولیس در دیداری که 2-4 زمین را ترک کرد.

جام هدیه به یحیی

این مهاجم 183 سانتی متری دزفولی موفق شد در دقیقه 61 بازی سوپرجام مقابل تراکتورسازی در 30 خرداد 1400 گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر برساند.

مرد 14 تیم پرسپولیس و 62 تیم فوتبال ایران

اما نگاهی به گل های این بازیکن از آغاز فعالیت حرفه ای خود نشان می دهد که آل کثیر از سال 1392 تاکنون در تیم های مختلف باشگاهی مانند بدر بندرکنگ (7 گل) و آلومینیوم هرمزگان (11 گل) در لیگ آزادگان بازی کرده است. ، نفت تهران (10 گل)، پیکان (8 گل)، صنعت نفت (12 گل) و پرسپولیس (14 گل – مجموع گل های لیگ برتر، لیگ قهرمانان و سوپرجام) موفق شدند 62 بار گلزنی کنند. آمار گلزنی عیسی قطعا برای بسیاری از هواداران پرسپولیس نکته مهمی است، بنابراین آل کثیر می تواند جایگاه خالی لوکادیا را در کنار شیخ دیابات، آقای گل لیگ برتر نوزدهم، بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید