همکاری دولت و مجلس برای تعیین وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه های اجرایی


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877193

لطیفی با اشاره به اینکه دولت و مجلس برای تعیین وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه های اجرایی همکاری می کنند، گفت: حل این موضوع نیاز به لایحه جدید ندارد، بلکه نیازمند اراده دولت و مجلس برای استخدام افرادی است که با تغییر آن ها تغییر می کند. یک شرکت در یک قرارداد کاری خاص، توافق شده یا حتی رسمی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران از آشنایی با مشکلات استان و کمک به رفع مشکلات اداری و محلی گفت: این کار قبل از سفر و گاهی بعد از سفر ریاست جمهوری به استان ها انجام می شود.

لطیفی در خصوص مقایسه پرداخت ها در ادارات و شرکت های مختلف دولتی گفت: سه راه برای اعمال مقایسه در کوتاه مدت وجود دارد. آره.

وی با اشاره به اینکه قوانین مختلف استخدامی و نظام جبران خدمت باعث ایجاد تنوع شده است، گفت: تنوع پرداخت ها اگر بر اساس بهره وری باشد مطلوب است اما اگر این تغییرات بر اساس تفاوت دستگاه ها با بودجه عمومی و درآمد مشخص باشد، مطلوب نیست. “

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آنچه امروز کارکنان اجرایی را نگران می کند، تنوع است که گاهی بر اساس عملکرد و بهره وری نیست.

وی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس برای تعیین وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه های اجرایی همکاری می کنند چرا که کار تخصصی از شرکتی به قرارداد کاری مشخص، توافقی یا حتی رسمی تبدیل می شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه بر اساس قانون امکان گسترش دولت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای شاغل در دولت و انجام امور کشوری بسیار مهم است و پیش بینی می کنیم که بتوان این افراد را جذب کرد. تست های ویژه.

بازدید از چندین دستگاه اجرایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، دیدار هم اندیشی با نخبگان و کارشناسان استان مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک، دیدار با خانواده معظم شهدا، مشترک نشست هیئت حاکمه و شورای راهبردی مدیریت توسعه استان مرکزی، خلاصه سفر و بازدید از بافت تاریخی اراک از برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به استان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید