همکاری های تجاری ایران و پاکستان به رونق اقتصاد منطقه کمک می کند

ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782406

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور صنعت، تولید و تجارت گفت: پیشرفت ایران در منطقه برای توسعه اقتصاد منطقه بسیار مهم است و همکاری ایران و پاکستان به توسعه اقتصاد منطقه کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالرزاق داود امروز در پایان نهمین نشست کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان با اشاره به نتایج خوب این سه نشست گفت: برگزاری نهمین نشست کمیته مشترک تجاری بین دو کشور روابط تجاری را تقویت خواهند کرد.

مشاور نخست وزیر پاکستان افزود: توافقات انجام شده در این نشست برای نشستی که در اسلام آباد برگزار می شود بسیار مفید است و از این توافقات خرسندیم.

وی گفت: احساس ما در این مذاکرات این است که در کنار برادرمان نشسته‌ایم و چشم‌انداز ما برای آینده این است که اقتصاد هر دو کشور را به نفع شهروندان خود ادغام کنیم.

داوود گفت: ما برای مردم و کشور ایران احترام زیادی قائل هستیم و آرزوی ما پیشرفت ایران است.

مشاور وزیر صنعت نخست وزیر پاکستان گفت: اگر روابط اقتصادی بین کشورهای منطقه وجود داشته باشد، به نظر من پیشرفت ایران نقش مهمی در این امر خواهد داشت و همکاری ایران و پاکستان به توسعه اقتصاد منطقه کمک می کند. ، تولید و تجارت.

دیوید گفت: من صمیمانه خوشحالم که در میان شما هستم و امیدوارم روابط دو کشور تقویت شود و دوباره به اینجا بازگردم. ما معتقدیم که باید با هم کار کنیم و این همکاری فقط برای کشور و منطقه نیست، بلکه برای صلح جهانی نیز هست.

در پایان این نشست سه قرارداد همکاری نمایشگاهی، ایجاد اتاق تمیز و نتایج نهمین نشست کمیته مشترک تجاری ایران و پاکستان امضا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید