هنر امرار معاش کودکی ماست/ ژاپن بیشتر انیمیشن صادر می کند تا نفت


زمان: 08:47
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837380

محمدعلی اسدی با بیان اینکه در کشوری مانند ویتنام وزارت انیمیشن وجود دارد و در ژاپن صادرات انیمیشن از صادرات نفت ما بیشتر است، گفت: باید به کارآفرینان حرفه ای، دانش حقوقی، منابع انسانی و مدیریت مراقبت فردی ارائه کنیم. او و به میدان بیایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی اسدی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اینکه سابقه فعالیت من در انیمیشن به دی ماه سال 1384 برمی گردد، گفت: در آن زمان اولین ساخته ما کار کودک بود که در 30 هزار نسخه در استان کرمان توزیع و پخش شد.

امرار معاش ما هنر از کودکی است

کرمانی گفت: من در خانواده ای هنرمند به دنیا آمدم و پدرم طراح فرش و مادرم طراح فرش بود. ما هم با فرش بزرگ شدیم و همیشه به این افتخار می کردیم که امرار معاش ما هنر بوده است.

وی گفت: به یاد دارم در سال های 86 و 87 طرح بازی های رایانه ای ام را به روابط عمومی بردم و در آن زمان هیچ اطلاعی از آینده این موضوع وجود نداشت. ما مجازی هستیم و شاهد ایجاد بسترهای مختلف در فضای مجازی هستیم و حتی می بینیم که محتوای فعلی نهادها، ارگان ها و سازمان ها قبل از اتفاقات میدانی آمده است.

کارآفرینان حوزه صنعت و رسانه های دیجیتال نگران این هستند که این افراد به سمت کارآفرینی بروند اما چون از فرصت های کار در این حوزه آگاهی ندارند با چالش هایی مواجه می شوند و در حوزه فعالیت خود شکست می خورند.

این انیماتور کرمانی گفت: در زمینه تولید محتوای بسیج در سال 1397 موفق به کسب رتبه اول کشوری شدیم و زمان خوبی برای راه اندازی شرکت بود و موفق شدیم شرکت را با دو ستاد و چالش مالی فعال کنیم. ما اکنون 20 کارمند داریم و توانسته ایم گردش مالی ثابتی ایجاد کنیم.

ما می توانیم از طریق تولیدات رسانه های دیجیتال ارزش اضافه کنیم / صادرات انیمیشن به ژاپن از صادرات نفت ما بیشتر است

وی با اشاره به اینکه ما نسل اول انیمیشن دیجیتال در کرمان هستیم، گفت: در جلساتی که با دو معاونت دانشگاه و صنعت داشتم، گفتم که مثلاً از طریق تولیدات رسانه های دیجیتال می توانیم ارزش افزوده ایجاد کنیم. آثار خوبی داریم که چندین بار منتشر شده و توانستیم این آثار مهم را پردازش کنیم.

او که به میدان آمد گفت: در کشوری مانند ویتنام وزارت انیمیشن وجود دارد و در ژاپن صادرات انیمیشن از صادرات نفت بیشتر است.

لزوم ورود صنعت به عرصه هنر/ مختصر فضای کسب و کار در تولید محصولات رسانه ای با ظرفیت حاج کاسم

این انیماتور کرمان با تاکید بر اینکه صنعت باید در فضای کسب و کار هنر حضور داشته باشد و زندگی کند، گفت: امروز مضمون و ظرفیت کرمان حاج کاسم است; سوال اینجاست که تا چه اندازه محصول رسانه ای با محوریت شهر و استان کرمان ایجاد کرده ایم؟

وی گفت: در زمینه انیمیشن های دیجیتال صنعتی هزینه بالایی می پردازیم. امروز انیمیشن را صنعت می نامند و این هنر نیازمند عناصر صنعتی است و نگاه باید کاملا صنعتی و خط محور باشد. تولیدی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید