هویت سپاه بر پایه حکومت داری، جهاد و ایجاد امنیت است


ساعت: 02:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915017

فرمانده تیپ 71 مردمی سپاه روح الله استان مرکزی:

کریمی گفت: هویت سپاه بر پایه حکومت داری، جهاد، بصیرت، ایجاد امنیت، حفظ هویت، عزت، عظمت، آرامش برای ملت، خدمت به مردم و ایجاد اقتدار برای کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ رضا کریمی فرمانده تیپ 71 مردمی سپاه روح الله استان مرکزی در بازدید فرمانده سپاه روح الله از پایگاه های مرزی در مناطق مرزی استان کرمانشاه گفت: به برکت خون پاک شهدا و شهدا. به همت رزمندگان اسلام امنیت پایدار در کشور به ویژه در مناطق مرزی برقرار خواهد شد. شکل خوبی برقرار شده و این امنیت میراث گرانبها و ماندگار شهداست و امروز تداوم آن هستیم. راه شهدا

وی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم امنیت کشور به خطر بیفتد و به دشمنان هشدار می دهیم که مراقب باشند اشتباه محاسباتی انجام ندهند و اگر روزی دشمنان بخواهند وارد بازی سنجش قدرت ایران شوند قطعا به آنها خواهیم داد. پاسخ‌های قوی و خردکننده‌ای در اسرع وقت.» ما به هر تهدیدی در هر سطحی با قدرت پاسخ می‌دهیم.

سردار کریمی افزود: رزمندگان اسلام در تیپ 71 مردمی ارتش روح الله با پشتوانه ایمان به خدا، معنویت، رهبری، بصیرت و شهادت، هویت و اصالت خود را حفظ کرده اند و اینها رمز موفقیت رزمندگان در عرصه های مختلف است. ماموریت ها

وی ادامه داد: سپاه علاوه بر ایفای نقش در دفاع، در بازدارندگی نیز نقش موثر و تعیین کننده ای دارد و معتقدیم که می توانیم در دفاع و امنیت خود را به خودکفایی برسانیم و امروز هر آنچه برای دفاع بومی نیاز داریم در اختیار داریم. .

فرمانده تیپ 71 مردمی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: هویت سپاه بر پایه حکومت داری، جهاد، بصیرت، ایجاد امنیت، حفظ هویت، عزت، عظمت، آرامش برای ملت، خدمت به مردم و استقرار است. بدنی برای کشور

وی با اشاره به اینکه سپاه یک سازمان مردمی و از بطن مردم است، گفت: تمام هدف این نهاد مقدس تامین امنیت، آسایش و رفاه مردم عزیز در هر نقطه از این سرزمین و جهان است. سپاه در راستای تحقق این 3 مولفه گام برمی دارد.

سردار کریمی به حضور موفق تیپ 71 سپاه روح الله در مناطق مرزی استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: برادران عزیز ما، پاسداران دلاور، بسیجیان دلاور و سربازان غیور در تیپ 71 سپاه روح الله با انگیزه های الهی و انقلابی. و در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم با روحیه هم افزایی و همدلی در مناطق مرزی استان کرمانشاه برای تامین امنیت و خدمت به مردم تلاش می کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در این مناطق به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید