هپکو دورانی بسیار پررونق تر از گذشته را راه اندازی می کند/ واردکنندگان مافیایی و رانت خوار از هم خواهند پاشید


ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821881

مخلص الائمه گفت: امروز هپکو با همت درون و بیرون شرکت از زمین بلند خواهد شد و دوران بسیار پررونقی را نسبت به گذشته آغاز خواهد کرد و انشالله مافیای واردات وارداتی به زمین خواهد خورد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الایمه استاندار مرکزی امشب چهارشنبه 24 فروردین ماه در مراسم افتتاحیه محصول جدید کامیون معدنی در هپکو اراک اظهار داشت: این آینده است و نگاه ما به سهم دیگران تعیین کننده موضع ما در قبال است. نگرش نسبت به پیشرفت

وی ادامه داد: هپکو دو دوره مهم را در گذشته به خود دید، دوره ای که از سال 51 شروع شد و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن ادامه یافت و تا اوج شرکت ادامه داشت و این دوره تصاحب هپکو بود. که با خیانت، فساد و نفوذ آسیب دید، سقوط کرد و هزینه های زیادی به مجموعه صنعتی کشور وارد کرد و ضربه بزرگی به نظام حاکمیتی کشور وارد کرد.

مدیرعامل شرکت هپکو گفت: امروز با تلاش کارکنان و مدیران هپکو در داخل شرکت و با کمک سایر کارکنان سه شعبه این مجموعه از وضعیت اسفناک خود برخاسته که صنعت استان را اندوهگین کرده و شروع به کار خواهد کرد. خیلی بیشتر. یک دوران پر رونق.”

مخلص الائمه افزود: نقشه راه توسط مدیریت هپکو تهیه شده و مورد حمایت دولت است، حمایت هایی که وزارت صمت باید بیش از گذشته داشته باشد و حمایت وزارت راه و کشور است و گروه هپکو معتقد است که هپکو باید وظایف خود را به موقع انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون در حوزه معدن به ویژه در بخش غیردولتی به بدهی ملی خود به این صنعت عمل نکرده اند و متأسفانه مافیای وارداتی پرمدعا، خطرناک و ولخرجی هستند که در حال پیچاندن و ساختن نیستند. اجازه دهید هپکو از زمین بلند شود.”

مدیر مرکزی تاکید کرد: اما با همت و حمایت این صنعت انشالله هپکو از زمین بلند می شود و مافیا به زمین می نشیند و کمر شکسته هپکو ترمیم می شود و کمر جست و جوی رانت داران می شود. شکسته است.”

مخلص الائمه بیان کرد: برخی از صنایع بزرگ اراک در روند خصوصی سازی آسیب دیده اند که با حمایت شرکت هایی مانند واگن پارس در مسیر رونق قرار گرفته و تلاش می کنیم مشکلات آذرآب را با کمک قوه قضائیه پس از خیر حل کنیم. رویدادهای هپکو با قوه مقننه ادامه دهید و مشکلات این شرکت به زودی حل خواهد شد.

سند تحول دولت مردمی بر دو حوزه تولید ملی و سبک زندگی تاثیر می گذارد / خط اول حمایت اقتصادی از تولید است.

استاندار مرکزی با اشاره به سند تحول مدیریت دولتی که اسفندماه سال گذشته به همه دستگاه ها ابلاغ شد، افزود: در این سند چالش های مختلف فهرست شده و عوامل متعددی ذکر شده است و بسیاری از راهکارهای اجرایی 1401 در دستور کار متوسط ​​قرار دارد. -مدت تا پایان سال 1402 و بلندمدت تا پایان دولت سیزدهم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات سند تحول دولت مردم به تولید داخلی اختصاص دارد، گفت: اگر کل سند تبدیل دولت را به دو محور خلاصه کنیم، این دو محور تولید ملی و سبک زندگی است. ما تحول را نشان می دهیم.

اهل الائمه ادامه داد: همه می توانند این سند را آشکارا ببینند و من معتقدم هرکسی که دلسوز این کشور است باید بخش هایی از این سند را که مربوط به حوزه مأموریتش است بخواند و بخواهد.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه بخش های مختلف سند تحول مربوط به بحث تولید ملی است، گفت: مقام معظم رهبری تنها راه درمان مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی و حمایت اقتصادی از تولید دانستند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی طبق تعریف رهبر معظم انقلاب دارای دو رکن است که رکن اول آن اقتصاد دانش بنیان است و قطعاً هپکو در این زمینه مزیت های زیادی دارد چرا که بدون دانش مهندسی دستیابی به این دستاوردها رکن دوم اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نخواهد بود. این همان ظهور مجدد اسطوخودوس و ظهور آن در شرکت های بزرگی مانند هپکو است که مردم در آن مشارکت دارند.

به گزارش دیار آفتاب ؛ اولین محصول پرکاربرد و جدید هپکو که با نام «کامیون معدنی 65 تنی» به معادن عرضه می شود، امشب با حضور جمعی از مسئولان، مدیران و زحمتکشان هپکو افتتاح و تحویل خریدار شد. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید