هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید توضیح دهد که چرا وارد موضوع دریافت خودرو از برخی نمایندگان نشده است.

هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید توضیح دهد که چرا وارد موضوع دریافت خودرو از برخی نمایندگان نشده است.

نماینده مردم تبریز تاکید کرد: لازم است هیئت نظارت درباره رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به موضوع دریافت خودرو از برخی نمایندگان ورود نکرده و با این موضوع به عنوان سوء استفاده از اختیارات برخورد کند. سمت نماینده که قانون خاصی در این زمینه دارد. نداد

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی صبح امروز طی سخنانی در میان دستور خود با اشاره به بندهایی از نامه امیرالمومنین علیه السلام به مالک اشتر گفت: پیگیری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مبارزه با اژدهای هفت سر فساد را ضروری دانسته و تاکید می کند که اگر فردی در مبارزه با مفاسد استوار است باید مورد حمایت و قدردانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مردم ایران شرایط سختی را پشت سر می گذارند، بیان مصائب مردم ایران و سختی ها و مشکلات مردم هفتادمین مثنوی من است.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: تخصص گرایی از سوی برخی و اهمیت پرداختن به آن موضوع مهمی است که نبود آن احساس می شود و پرداختن به آن باید سرلوحه کار قرار گیرد.

علیرضابیگی با اشاره به رفتار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با خود گفت: لازم است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به موضوع دریافت خودرو از برخی نمایندگان ورود نکرده و به عنوان سوء استفاده از قدرت و سمت نماینده ای که در این حوزه از قانون است. واضح است که به این موضوع رسیدگی نشده است.

وی ادامه داد: در صورت تخلف اقتصادی از سوی نمایندگان می توان مدارک را به قوه قضاییه ارسال کرد اما برای برخی تخلفات این هیئت باید طبق قانون رسیدگی لازم را انجام دهد.

نماینده مردم تبریز همچنین گفت: از سوی دیگر شورای حاکمیت بر اساس نامه بدون مبنای قانونی به مدت 40 روز از انجام وظایف نمایندگی من جلوگیری کرد و این موضوع باید به صراحت حل شود.

و افزود: همچنین لازم می دانم از نظرات رئیس محترم قوه قضائیه در پاسخ به مدارکی که در اختیار ایشان قرار داده ام تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید