هیچ آمادگی تاکتیکی برای این دیدار نداشتیم

ساعت: 21:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794474

مربیان تیم فوتبال نساجی و عسل در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجانی گفت: بازی فردا بازی بسیار سخت، پر استرس و تاکتیکی خواهد بود چرا که دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. هر دو تیم می دانند که از بازی فردا چه می خواهند و تیمی که بتواند در زمان مناسب از موقعیت خود استفاده کند، می تواند پیروز شود.

وی همچنین گفت: در این بازی آمایش سرزمین اصل اول است. مس یکی از تیم های خوب لیگ است و بازیکنان، مربیان و تیم های بسیار خوبی دارد. فردا بچه های ما شجاعانه بازی می کنند تا بتوانیم خوب بازی کنیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره غیبت تیمش در این دیدار گفت: فقط می دانم اگر فقط 11 نفر باشیم فقط برای برد بازی می کنیم. البته دو سه بازیکن مصدوم داریم و مشخص نیست فردا بازی می کنند یا خیر.

ربیعی: تمرینات تاکتیکی این دیدار را نداشتیم

محمد ربیع سرمربی تیم فوتبال رفسنجان پیش از دیدار با نساجی مازندران گفت: نساجی تیم بسیار خوبی است و مجموعه آنها و مالک نساجی را به خوبی می شناسم. علاوه بر این یک مدیر عامل توانمند که زحمت می کشد و کادر فنی خوبی دارد. در این شرایط بازی خوبی با نساجی خواهیم داشت، البته از بازی قبل تا این دیدار فاصله کمی داشتیم.

وی ادامه داد: ما فقط فرصت ریکاوری داشتیم و نتوانستیم آمادگی تاکتیکی داشته باشیم. تمام تمرینات ما ریکاوری بود. فاصله آخرین بازی ما با فردا کمتر از آخرین بازی نساجی بود و یک روز کمتر از آنها استراحت کردیم. می دانیم که آنها تیم خوب و برنامه ریزی شده ای هستند، اما اگر بچه ها برنامه ریزی هایمان را به درستی انجام دهیم و سعی کنیم برنامه های فنی مد نظرمان را دنبال کنیم، به زور وارد این مسابقه می شویم و شایسته پیروزی در این مسابقه هستیم. .

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: برای این دیدار چند بازیکن در اختیار نداریم و در بازی قبل هم مساوی بودیم. در این بازی تعدادی از بازیکنان خود را همراه خود نخواهیم داشت اما سعی می کنیم عملکرد خود را حفظ کنیم. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بتوانم میهمان خوبی برای تیم نساجی باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید