هیچ ابایی از برگزاری جشنواره فیلم فجر ندارم


ساعت: 14:48
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919569

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما نگران جشنواره فیلم فجر نیستیم و همه اهالی فرهنگ و هنر جشنواره را فصل نشاط و پویایی جامعه هنری کشور می دانند و به همین دلیل همه مشتاقانه منتظر هستند. شروع جشنواره

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ادعای برخی افراد مبنی بر تحریم جشنواره فیلم فجر امسال گفت: در جشنواره فیلم هم همین حرف ها زده شد اما در مجموع 8 فیلم از جشنواره خارج شد و بیشتر از آن. بیش از 500 فیلم به جشنواره راه یافتند.

وی افزود: این جشنواره بهترین جشنواره ما است و از نظر کمی و کیفی نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است. مرکز باتجربه سینمای ما نیز بهترین آثار را تولید کرد و بخش های عمومی نیز آثار بسیار خوبی را تولید کردند که چند مورد از آنها را در چند روز اخیر دیدم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ما نگران جشنواره فیلم فجر نیستیم و همه اهالی فرهنگ و هنر جشنواره را فصل نشاط و پویایی جامعه هنری کشور می دانند و به همین دلیل همه مشتاقانه منتظر هستند. شروع جشنواره .

اسماعیلی با اشاره به جلسات هفتگی خود با سینماگران گفت: با افراد و گروه هایی در سازمان سینمایی جلساتی داریم و برخی سوءتفاهم ها برطرف می شود و طبق قانون خود را موظف به حمایت از اهالی فرهنگ و هنر می دانیم.

دیدگاهتان را بنویسید