هیچ زوجی نباید برای شروع زندگی خود منتظر مهریه باشند


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914826

دبیر ستاد جهاد و محرومیت زدایی سپاه:

دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه زن و شوهر برای شروع زندگی خود منتظر مهریه نباشند، گفت: از سپاه قم برای اهدای جهیزیه به زوج های جوان به نام شهدا تشکر می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر ستاد جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اهدای بیش از 600 جهیزیه ایثارگر به زوج های جوان در قالب کنگره ملی شهدا گفت: امشب در بارگاه مقدس جمکران برگزار شد که تعدادی از جهیزیه ها. صدقات لشکر امام علی بن ابیطالب علیه السلام 17 قلم و حدود 13 قلم و کمتر است و این کار جای قدردانی دارد.

حزنی خاطرنشان کرد: باید در استان قم چند کار انجام شود از جمله کارهایی که باعث خوشحالی مردم شود، باید بیشتر انجام شود، از جمله در بحث مهریه باید تعداد آن افزایش یابد و هیچکس منتظر مهریه نباشد تا زندگی شروع شود.

وی گفت: کمیته امداد، آستان قدس، بنیاد علوی، بنیاد برکت و بهزیستی در کنار سپاه کار اهدای جهیزیه را انجام می دهند.

دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نهادهای بین المللی که همواره علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر می کنند تنها به دلیل کنترل جمعیت از ما تقدیر کردند و حتی برای ما لوح یادبود ارسال کردند.
ازدواج آسان از طلاق های غیر ضروری جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: جهیزیه های اهدایی همه اقلام ایرانی است که با این حرکت تولید ملی ارزشمند می شود و نشاط ایجاد می شود.

حزانی گفت: از فرمانده ارتش و استاندار قم و همه کسانی که این کنگره را با این عظمت برگزار کردند که بسیار موثر بود، قدردانی می کنم. من قدردان این فکر هستم که کلاس ها ضعیف هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید