هیچ گونه حذفی از مدیریت فعلی وجود ندارد/ ثبت نام برای شرکت در اجلاس جهانی ژیمناستیک در اردیبهشت ماه پیش بینی شده بود.


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911892

از سوی رهبری فعلی فدراسیون کم کاری نیست

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک گفت: ثبت نام نماینده فدراسیون ژیمناستیک برای شرکت در اجلاس جهانی در اردیبهشت ماه موعد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، محسن سلیمانی سرپرست دبیری فدراسیون با اشاره به مطلب منتشر شده مبنی بر عدم حضور نماینده فدراسیون ایران در نشست فدراسیون جهانی گفت: ثبت نام برای شرکت در اجلاس جهانی انجام شد. قرار است اردیبهشت گذشته برگزار شود. از سوی دیگر به دلیل اینکه فدراسیون جهانی شخصاً برای رئیس سابق این فدراسیون ایمیلی ارسال کرده و بر اساس مسئولیت خود او را به کمیته فدراسیون جهانی دعوت کرده است، وی بدون نیاز به فدراسیون ایران در این جلسه حضور یافت. تیم مدیریت سابق فدراسیون به موقع برای حضور نماینده رسمی آن فدراسیون ثبت نام نکردند و به همین دلیل نتوانستیم نماینده ای در این جلسه داشته باشیم.

وی افزود: این نشست مربوط به کمیسیون برابری جنسیتی است که توسط فدراسیون جهانی برگزار می شود و فردی که به عنوان نماینده ایران به این نشست رفته بود به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و رئیس آسیایی این کمیسیون حضور داشتند. نیز یکی و همان است.

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک همچنین خاطرنشان کرد: هیچ قصوری از سوی رهبری فعلی فدراسیون صورت نگرفته است و مقدمات حضور این نماینده در اجلاس سران از گذشته فراهم شده بود.

وی افزود: ایمیل همراه با دعوتنامه نیز برای فدراسیون ارسال شد و کار خاصی انجام ندادیم و خود فدراسیون جهانی نیز هماهنگی های لازم را برای حضور این نماینده در جلسه انجام داده بود. دولت قبلی است و ربطی به دولت جدید و فعلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید