واردات گوشت از بازارچه های مرزی؛ در مرحله انعقاد قرارداد / حذف ارز اجاره؛ فرصتی که وضعیت اقتصادی مرزنشینان و پیله نشینان را تغییر می دهد

ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801500

میر گفت: واردات گوشت مورد نیاز کشور از طریق بازارچه های مرزی در مرحله انعقاد قرارداد است، فرصتی مغتنم که به دنبال لغو ارز اجاره ای برای مرزنشینان و پیله وری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مبین علی میر مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: با توجه به آمادگی بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان برای تامین گوشت و برنج مورد نیاز کشور، قراردادی در دست امضای قرارداد است. ” روزهای آخر و خریدها بعد از حدود ده سال شروع می شود.

وی افزود: بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان با حذف ارز 4200 تنی آماده عرضه ارز قرمز کشور با ارز آزاد هستند اما قیمت این محصول در بازار بر اساس مصوبه جاری توافق شده است. درصد افزایش داشته باشد.

اجازه نمی دهیم قیمت گوشت افزایش یابد

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت گوشت قرمز را نخواهیم داد، گفت: با نهایی شدن قرارداد واردات گوشت از طریق بازارچه ها ضمن تامین امنیت بازار کشور، کشتارگاه ها و بسته بندی های گوشت در استان فعال می شود. . که اشتغال زایی را به همراه دارد.

وی گفت: تمام تلاش ما بر این است که گوشت مورد نیاز کشور از طریق بازارچه های مرزی این استان با واردات دام زنده تامین شود و در این راستا واردات سالانه 150 تا 200 هزار راس دام برنامه ریزی شده است.

نیروهای مسلح و کارمندان دولت به قدرت رسیدند

میر با تقدیر از اهتمام ویژه استانداران سیستان و بلوچستان برای تحقق این مهم، گفت: پس از استانداری نیروهای مسلح و کارمندان کشوری برای انجام این مهم، جلسات متعددی نیز با وزیر جهاد کشاورزی، سرلشکر برگزار شد. بیل مکانیکی و معاون. در همین راستا اولین رئیس جمهور برگزار شد که حاصل فعالیت و عزم جدی یک مدیر حوزه فعال و پیگیر است نه پشت میز.

وی گفت: مردم به شایعات افزایش قیمت گوشت توجه نکنند. و رقابت در محیطی سالم و بدون رانت با کسانی که سال ها غذای مردم را گروگان گرفته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید