واقعه هفتم عاشورا صور درباره آگاهی امت و رسوایی نفاق بود.


ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878704

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیر 7 و شهدای قوه قضائیه تاکید کرد:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:


نام خدا

اگر چندین اتفاق مثل تایر 7 رخ نمی داد و این سرمایه ها از دست ملت ایران نمی افتاد، قطعا ملت عزیز ایران نمی توانست به این وضوح چهره منافقین را تشخیص دهد. فرمانده معظم کل قوا العالی)

سلام

16 تیر یادآور روز تلخ و ناخوشایند تاریخ پرتلاطم انقلاب اسلامی در دهه 60 است، آن روزهای حماسه و خون. رشته به تازگی با دست شما باز شده است. زوج ها و مزدوران خالق صفین و روشنایی و تاریکی را رو در رو کردند نامردان در کوفه کفر و خیانت از پشت خنجر زدند و اختلاف انواع انقلاب در قربانگاه ربوبیت تقسیم شد.

سرچشمه انقلاب اما خون مظلومین فاجعه هفتم تیر و شهدای انقلاب شهید مظلوم دکتر بهشتی بود. ولی این واقعه آگاهی عاشورا شد ملت و ننگ نفاق مردمی که با افتخار مدیون این ضربه هولناک بودیم و شهید بهشتی و یارانش را سند تسلیم منافقین به جهنم قرار دادیم و در دادگاه تاریخ و وجدان محکومشان کردیم.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای قوه قضائیه بهانه ای برای تکریم و ارج نهادن به خادمان و قضات خستگی ناپذیری است که لحظات زندگی آنان در مشق شب خدمت مقدس به مردم عزیز وطن اسلامی ادامه می دهد. ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، موفقیت روزافزون شما را در سایه ولایت حضرت ولی عصر (عج) آرزومندم.عج خداوند متعال فرجا کلانتر) و وارث برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای العالیاز خداوند متعال می خواهم.

سردار سرتیپ گلمرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید