خبرنگاران باید حواسشان به واقعه عاشورا باشد

سردار رستمعلی آتانی در این مراسم اظهار داشت: سالگرد شهادت سرمی بهانه ای است برای الگوگیری از این شهید برای تجدید پیمان برای شروع مجدد فعالیت در عرصه رسانه.

وی افزود: خوشحالم که متولی سپاه قزوین بودم، در جلسات مختلف در خدمت اصحاب رسانه بودم و این روزها جزو بهترین روزها و لحظات خوب و ماندگار زندگی ام بوده است.

فرمانده سپاه صاحب العمار(ع) استان قزوین گفت: در روزهایی که روز خبرنگار مصادف با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان است، می توان با دریای بیکران اهل بیت(ع) ارتباط برقرار کرد و ادامه داد. سفر در راه شهدا

روایتگری نهضت قیام عاشورا رسالت خبرنگاران عاشورا است

آتانی گفت: موثرترین ابزار سیدالشهدا در قیام ارتباط حضوری و زبان منطق و گفت و گو بود و در جاهای مختلف توقف می کرد و مردم را روشن می کرد.

وی یادآور شد: رسانه ها به عنوان علاقه مندان به عاشورای حسینی اجازه ندهند روایت قیام سیدالشهدا به همان نیمه روز عاشورا محدود شود، بلکه روایت این واقعه باید همیشه ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامار(ع) استان قزوین یادآور شد: حضرت زینب(س) از همان ابتدای آتش زدن خیمه های حسین(ع) مأموریت خود را آغاز کرد و در سنین خود امامت جامعه امام را بر عهده داشت. و چنین شرایطی مختص افرادی است که در مسیر الهی هستند. اصحاب رسانه باید با تشویق این امام جماعت این راه را طی کنند.

عطانی در پایان گفت: فعالان رسانه ای باید به جبهه حق بپیوندند و در هرج و مرج انتقادات، تیترها و مشکلات، با تمام توان در فضای مجازی و رسانه، جامعه همراه با امام و انقلاب را به میدان برسانند. چهارراه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید