ضرورت جهاد برای تبیین واقعه عاشورا


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887260

جعفر قدری گفت: حقایق قیام عاشورا باید توسط سخنرانان تبیین شود تا مردم آمادگی بیشتری برای مقابله با تلخی ها و بدبختی های دشمنی با آمریکا داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر قدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: ماه محرم فرصت بسیار مناسبی برای تقویت روحیه انقلابی گری، روحیه ایثار و از خود گذشتگی در مردم است و سخنرانان به تبیین نقش خود در جهاد برای برجسته کردن امر می پردازند. شعارها، آرمان ها و باورهای عاشورایی

وی افزود: همچنین در ماه محرم باید تلاش شود تا روحیه انقلابی گری، مقاومت و فداکاری در مردم زنده بماند و درس هایی که امروز از قیام عاشورا گرفته می شود توسط سخنرانان با استفاده از قیام امام منتقل شود. حسین (ع).

قدری تصریح کرد: امروز باید رشادت و ایثار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اعتقاد به آرمان ها و اهداف سیدالشهداء(ع) و نیاز به افق زمانی بلندمدت را یادآور شد. امام حسین (ع).

یکی از اعضای کمیته برنامه، بودجه و برآورد شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در شهادت شکست نمی دید، اما در شهادت جاودانگی و استقامت می دید.

قدری تصریح کرد: امروز می بینیم که پس از گذشت 1400 سال، قیام عاشورا هر روز که می گذرد با دشمنی آمریکا هیجان انگیزتر و طولانی تر می شود.

وی افزود: امیدواریم روحیه ایثارگری که منجر به پیروزی قیام امام حسین (ع) شد زمینه موفقیت و تداوم انقلاب را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید