روایات حضرت زینب(س) در روز عاشورا باید الگوی خبرنگاران باشد.


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888718

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان اردبیل از روایات حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) به مناسبت عاشورا به عنوان بهترین الگو برای خبرنگاران و فعالان رسانه ای یاد کرد و گفت: آینه ای ارزشمند برای راویانی است که امروز در سنگر روایت و تبیین هستند و با قلم و اندیشه و اندیشه خود حماسه می آفرینند و در تحلیل ها و آثار خود بصیرت و مقاومت و دشمنی می ورزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به روز خبرنگار و تقارن آن با ایام حزن و اندوه، سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: ماه محرم، ماه پیروزی خون بر مردم است. شمشیر و عاشورا; پیام آور صلح، امنیت، نظم، عدالت، برادری، توحید و جستجوی حقیقت برای همه جوامع و در همه اعصار است.

وی با بیان اینکه عاشورا فرهنگی غنی برای سعادت و عاقبت بخیر بشریت است، گفت: عاشورا فرهنگی برآمده از متن اسلام ناب محمدی است که در استحکام ریشه ها، رشد شاخه ها و شاخه های آن نقش حیاتی داشته است. میوه دهی آن

بحرالعلومی در ادامه سخنان خود به حرفه خبرنگاری اشاره کرد و گفت: روایت صحیح، حکیمانه، حکیمانه و معتبر عکیله بنی هاشم (علیه السلام) باعث شد معارف عاشورا بدرخشد و چشم و آب را خیره کند. ارواح تشنه عاشورا روشن و زنده باد در زیر نور درخشان امامت و ولایت که خورشید حیات طیبه هستند و راه درست زیستن را به ما می آموزند و افسرده ها را بیدار و عاشقان را به سوی حسین (ع) راهنمایی می کنند.

وی روایات حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در واقعه عاشورا را بهترین الگو برای خبرنگاران و فعالان رسانه ای برشمرد و گفت: این آینه گوهری است برای راویانی که امروز در قلعه روایت و تبیین با خود حماسه می نویسند. قلم، افکار و اندیشه‌ها بصیرت، مقاومت و خصومت را در تحلیل‌ها و آثار خود ایجاد کرده و وارد می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید