والیبالیست های ایرانی آماده مبارزه / برای احترام به فرهنگ ایرانی حجاب داشتم، کسی مجبورم نکرد

ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800037

بازتاب سفر الله به تهران در رسانه های ایتالیایی

سفر 15 روزه الساندرا کمپدلی به تهران و امضای قرارداد با فدراسیون والیبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی بانوان بازتاب گسترده ای در رسانه های ایتالیا داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمدلی برای آشنایی با امکانات و زیرساخت های والیبال ایران، ارائه برنامه تمرینی کامل برای تیم ملی والیبال بانوان و هدایت تیم های جوانان، 29 آذرماه وارد تهران شد. وی رسماً به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان ایران معرفی شد.

الله در سفر 15 روزه خود به ایران، علاوه بر دیدارهای متعدد با مسئولان فدراسیون، از باشگاه های پیکان، سایپا، باریج اسانس و ذوب آهن بازدید کرد و در نشستی با اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ داد. او همچنین چندین مسابقه لیگ برتر و دسته اول بانوان در تهران، کاشان و اصفهان را از نزدیک دنبال می کند.

سفر کمدل به تهران و امضای تفاهم نامه با فدراسیون والیبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی بانوان و سرپرستی تیم های دسته جمعی بازتاب گسترده ای در رسانه های ایتالیا داشت.

مجله لا استوریا در مقاله ای با عنوان رویای ایرانی نوشت: در ایران زنانی را دیدم که آماده جنگ بودند. در این کشور شرایط مساعدی برای والیبال بانوان وجود دارد.

الساندرا در گزارشی با عنوان «تور والیبال» به روزنامه ایتالیایی Cornache گفت: من به خاطر احترام به فرهنگ ایرانی حجاب داشتم و در واقع هیچکس مرا مجبور به این کار نکرد.

وی همچنین تاکید کرد: زنان زیادی در ورزش ایران هستند که نقش استراتژیک دارند.

روزنامه دل ترنتینو نیز با انتشار مطلبی با عنوان چالش جدید کمدل در ایران به نام والیبال به سفر این مربی برای آشنایی با والیبال بانوان ایران اشاره کرد.

فرماندار آل پرسونا نیز سفر الله به تهران را با تیتر «در ایران برای همه زنان» پوشش داد و به نقل از الساندرا کمبل گفت: در ایتالیا یک مانع فرهنگی وجود دارد و برای غلبه بر آن باید به مکان های جدیدی می رفتم. “

اولین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران کمبل روز دوشنبه 22 آذرماه از کانال دستگاه های فدراسیون پخش شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید