آماده پذیرش تمامی تیم های کشتی جهان هستیم/ درخواست التمیمی برای کمک به مبارزه ایران در مبارزه عراق


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808435

رئیس فدراسیون کشتی عراق از فدراسیون کشتی ایران بازدید کرد

رئیس فدراسیون کشتی عراق صبح امروز با رئیس فدراسیون کشتی کشورمان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، شالان التمیمی رئیس فدراسیون کشتی عراق صبح امروز مهمان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران بود.

التمیمی که به همراه هیئت ورزشی عراق شامل رعد حمودی سلمان رئیس کمیته المپیک و تنی چند از روسای فدراسیون ورزشی این کشور در ایران به سر می برد، صبح امروز در واکنش به دیدار علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، وارد این فدراسیون شد. قبل از دو ماه

محور این دیدار تفاهم نامه ای بود که روسای دو فدراسیون کشتی ایران و عراق 29 آذرماه در بغداد امضا کردند.

التمیمی همچنین از امکانات اردوی تیم ملی کشتی سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از جمله خانه کشتی شهیدان مصطفی صدرازاده و شهید ابراهیم هادی و محل فدراسیون کشتی بازدید کرد. علیرضا دبیر نیز با تشریح امکانات این مجموعه های ورزشی و روند بازسازی، بازسازی آن پیشنهاد شده است.

پس از این دیدار، دو طرف در خصوص همکاری های دوجانبه از جمله توافق برای اعزام مربیان درجه یک ایرانی برای آموزش کشتی گیران آزاد و فرنگی عراق و همچنین حضور تیم های کشتی آزاد و فرنگی این کشور گفتگو کردند. وی در اردوهای تیم های ملی کشتی فرنگی ایران حضور داشت.

در این دیدار علیرضا دبیر با اشاره به جایگاه رفیع مبارزه در ایران گفت: روزی که مبارزه را آغاز کردم به خودم قول دادم که این ورزش ملی و معروف ترین ورزش ایران را به جایگاه اصلی خود برگردانم. اولین اقدام سند توسعه، کشتی کشور را در چند محور توسعه دادیم تا کشتی ایرانی تا سال 2028 مسیر و مقصد مشخصی داشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی ایران آماده میزبانی از تمامی تیم های کشتی جهان در اردوهای تیم های ملی خود است و به همین دلیل تفاهم نامه هایی با فدراسیون های کشورهای مختلف منعقد کرده ایم که این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون کشتی عراق نیز از تجهیزات ارائه شده به تیم های ملی کشتی ایران تقدیر کرد و خواستار کمک سخت افزاری و نرم افزاری به کشتی ایران شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که همکاری های دوجانبه بین دو کشور دوست و مسلمان در همه عرصه های مبارزه تقویت شود تا شاهد رشد مبارزات عراق در عرصه بین المللی باشیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید