واکنش جالب یک کارشناس فوتبال به سرباز دو ستاره استقلال

واکنش جالب یک کارشناس فوتبال به سرباز دو ستاره استقلال

مجید جلالی در حاشیه مراسم امروز کانون مربیان درباره آخرین تغییرات فدراسیون فوتبال گفت: خیلی به هم نزدیک نیستیم و فقط از راه دور دیدیم که نتایج تیم ملی خوب است. ظاهرا مسائل داخل فدراسیون است و کسانی که آنجا هستند بهتر می دانند و تصمیم می گیرند. اتفاقی که افتاد شاید برای فوتبال خوب باشد، چون انتظار نداشتیم یک نفر از بیرون بیاید و تصمیم بگیرد. حداقل برای فوتبال ما خوب بود.

وی در خصوص عملکرد سرمربی تیم ملی تاکید کرد: عملکرد اسکو چ ای عملکرد عالی و کاملا قابل دفاع بود. او باشد یا نباشد، باید توسط نزدیکانش شناخته شود. آنها باید نوع مدیریت، رفتار، مربیگری، ارتباط با بازیکنان و غیره را تجزیه و تحلیل کنند. ما فقط از بیرون دیدیم که تیم می رود و خوب بازی می کند و نتایج خوبی هم گرفته و می گوییم بهتر است آنها آنجا باشند. جزئیات باید توسط کسانی که با تیم زندگی می کنند شناسایی شود.

این مربی باتجربه در مورد کم کاری این اواخر گفت: خب ما را نمی خواهند! (خنده) این فوتبال است. شما یکباره بیایید و سعی کنید خدمت کنید. مواقعی هست که جوانان جای شما را می گیرند. این یک چرخه طبیعی در فوتبال است.

جلالی در خصوص حواشی اخیر مربوط به سربازی دو بازیکن استقلال گفت: بحث سربازی یک موضوع قدیمی در فوتبال است. ما اخیراً تغییری در این قانون داشتیم که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در 30 سالگی در زمانی که آسان‌تر است، خدمت کنند. این شرایط برای یک جوان عادی وجود ندارد. به هر حال قانون است و ما هم رفتیم. فوتبالیست ها باید خود را وفق دهند و خدمت کنند.

وی با تایید پایین بودن کیفیت لیگ گفت: کیفیت واقعا پایین است و این یک واقعیت غیرقابل انکار است. وقتی به میانگین گل ها، پاس گل ها و کیفیت بازی نگاه می کنید، کاملاً واضح است. باید یک آسیب شناسی عمومی باشد. خود فدراسیون باید کارگروه هایی تشکیل دهد و این موضوع را بررسی کند.

دیدگاهتان را بنویسید