اظهارات جالب یک کارشناس؛ استقلال بهترین تیم ایران است

اظهارات جالب یک کارشناس؛  استقلال بهترین تیم ایران است

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می گوید در حال حاضر امیر گلنوی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است و همه فوتبالیست ها باید از او به عنوان یک ایرانی حمایت کنند.

از آخرین دوره های استقلال صحبت کنید؟

شرایط استقلال خوب است و بعد از پیروزی مقابل فولاد موفق شد در جایگاه مناسبی در رده بندی قرار بگیرد و با رتبه دوم به استراحت برود.

به تیم فولاد چه امتیازی دادید؟

فولاد با تغییرات در کادر فنی نتوانست استقلال را متوقف کند و در خانه شکست خورد، البته فولاد در این دیدار عملکرد خوبی داشت و می تواند در دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل عملکرد بهتری داشته باشد.

با 7 بازی مانده به پایان لیگ، فکر می کنی استقلال بتواند دوباره قهرمان شود؟

استقلالی‌ها در حال حاضر بهتر از سایر تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند و توانایی قهرمانی دوباره را دارند، در این بین فقط باید روی عدم حذف امتیاز تمرکز کنند.

مهدی کایدی این روزها حالش خوب است؟

کایدی بازیکن توانمندی است و پتانسیل بالایی دارد و حتی می تواند در بهترین تیم های اروپایی بازی کند. کایدی امسال در بازی های زیادی توانسته به تیم کمک کند و امیدوارم تا پایان فصل به این روند خوب ادامه دهد. استقلال برای برد دوباره نیاز به یک رهبر دارد.

ساپینتو هم بعد از چند بازی محرومیت روی نیمکت بود؟

نیمکت نشینی ساپینتو برای استقلال خوب بود چون حضور او در کنار زمین به بازیکنان انگیزه می داد. امیدوارم ساپینتو کاری نکند که توسط کمیته انضباطی محروم شود زیرا غیبت او در این زمان حساس به ضرر استقلال خواهد بود.

امیر گیل نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد، نظرت در مورد آن چیست؟

قلعه نویی یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ایران است که شناخت خوبی از بازیکنان و لیگ برتر دارد و می تواند در این مقطع به تیم ملی کمک کند. به نظر من همه باید از او حمایت کنند تا در تیم ملی موفق شود و فوتبال ما بعد از سال ها در جام ملت ها با موفقیت بیرون بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید