واکنش سروری به قتل وحشیانه یک زن در اهواز: امیدواریم با قوانین سختگیرانه از چنین رفتارهایی جلوگیری شود.

واکنش سروری به قتل وحشیانه یک زن در اهواز: امیدواریم با قوانین سختگیرانه از چنین رفتارهایی جلوگیری شود.

روز جدید پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شهادت یک افسر نیروی انتظامی و قتل وحشیانه اهواز گفت: مایه تاسف است که در داخل کشور شاهد چنین رفتارهای نگران کننده ای هستیم.

چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز 15 بهمن ماه به ریاست پرویز سروری برگزار شد. سروری در ابتدای این دیدار با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امیدوارم خداوند به ما توفیق ادامه راه شهدا را بدهد تا بتوانیم به وظیفه خود برای ادامه راه انقلاب ادامه دهیم.

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: انقلابی که دو قدرت جهانی را با حضور و ورود خود در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد و دین با رشد و نشاط و سرزندگی خود توانست ملتی را به مرز قیام برساند و حرکت و ایجاد فرآیندی که منجر به پیروزی بر اراده قدرت های جهانی شود.

وی گفت: «ما توانسته‌ایم قدرت‌های موجود را آشتی دهیم. این انقلاب بدون استفاده از روش های مرسوم و با روش خاص خود و با صراحت و شجاعت کامل از همان ابتدا اعلام کرد که نه شرقی است و نه غربی و با هیچ یک از بلوک های قدرت مرتبط نیست.

سروری گفت: به یاد داریم زمانی که کل دولت ایران از شاه، مجلس و دولت خواستند از بحرین دفاع کنند، همان روزی که انگلیس موضع خود را اعلام کرد و شاه مجبور شد با تحقیر کامل از حاکمیت ایران بر بحرین چشم پوشی کند و عملا بحرین را از یک کشور بیرون کند. ایران را جدا کند

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی است که به شدت با همه اراده های باطل و قدرت های بزرگ مخالفت می کند، گفت: مذاکرات وین تقابل دو دیدگاه بود و باید توجه داشت که می توان حق را گرفت. ندادن دیروز وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که نتایج شگفت انگیزی در مذاکرات وین به دست آمده است. در حالی که می گفتیم واقعاً نیاز به آزمایش داریم.

وی افزود: اینکه باید 12 هزار میلیارد تن فولاد را به صورت کیفی به ما بدهند و این موضوع را پذیرفتند و پذیرفتند با شرایطی که ما دیکته می کنیم باید به مذاکره بازگردند، نشان از قوت دارد؛ این موضوع نشان می دهد که ما باید 12 هزار میلیارد تن فولاد را به ما بدهند. در حالی که در دولت قبل با رویکرد مثبت به غرب و امتیاز دهی توانستند چند دلار را برگردانند؟ ما این دهه را اقتدار، انقلاب و روشنگری مشارکت اجتماعی می نامیم.

سروری گفت: هفته گذشته اتفاق بسیار ناگواری داشتیم که درس های زیادی به ما داد و هر جا از اصول خود عدول کردیم با مشکلات جدی مواجه شدیم. شهادت وحشیانه یک افسر نیروی انتظامی در مقابل دیدگان مردم یکی از دلخراش ترین صحنه هایی بود که مردم تا به حال دیده اند. خوشحالیم که مجلس انقلاب موضع انقلابی گرفته و آمادگی خود را برای مشارکت در طرحی استبدادی برای امنیت کشور و نیروی انتظامی اعلام کرده و همه برای حل این مشکل متحد شده اند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ما که در منطقه امنیت ایجاد کرده ایم بسیار بدبخت و زشت هستیم که شاهد چنین رفتارهای ناراحت کننده ای در داخل کشور هستیم.

وی همچنین در آخرین بخش از سخنان خود به قتل یک زن در اهواز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با درایت، پیگیری دقیق و قوانین سختگیرانه از این گونه رفتارها جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید