واکنش شهرداری تهران به عکس منتشر شده متروحبی: جعلی است

واکنش شهرداری تهران به عکس منتشر شده متروحبی: جعلی است

روز جدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در واکنش به انتشار عکس هایی از مترو گفت: هیچکس به جز کارگران و پیمانکاران اجازه حضور شبانه در ایستگاه ها را ندارد و این عکس وصله نامناسبی برای مترو است زیرا مترو شرایط به گونه ای است که غیرممکن است.«مردم شب ها آنجا می خوابند.

مهدی شایسته اصل در واکنش به انتشار عکس هایی از مترو که صبح امروز در فضای مجازی منتشر شد، گفت: لازم به ذکر است درب ایستگاه های مترو از ساعت 5:30 صبح مجددا به روی مسافران باز می شود و در نهایت سرویس دهی خواهد شد. تا ساعت 23 سرویس دهی می شود و ایستگاه تمامی مسافران تخلیه و درهای ایستگاه بسته می شود.

وی گفت: فقط کارگران و پیمانکاران شیفت شب در شبانه روز در ایستگاه ها حضور دارند که اقداماتی مانند نظافت، به روز رسانی تجهیزات و … را انجام می دهند. این عکس یک وصله نامناسب برای مترو است، زیرا شرایط مترو به گونه ای است که افراد نمی توانند شب ها در آنجا بخوابند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: معتقدیم جریان سیاسی تلاش می کند عقب ماندگی قبلی را مقصر این دوره بداند. آنها انتخاب کرده اند که عقب ماندگی در زمینه تعمیرات اساسی، خرید تجهیزات، تعمیرات و غیره را پوشش دهند. حاشیه نشینی و این خلأ رسانه ای است و می خواستند این تصویر را به ما بچسبانند در حالی که شرایط مترو به گونه ای است که درهای آن شب ها خالی است. مسافران به طور کامل بسته می شوند و دوربین های نظارتی ایستگاه ها دائماً این مشکل را رصد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید