واکنش عجیب یک نماینده به حمله سایبری به پمپ بنزین; در مورد پروژه نفوذ در کشور مطمئن هستیم، نفوذی ها حضور دارند و ممکن است افزایش پیدا کنند!

واکنش عجیب یک نماینده به حمله سایبری به پمپ بنزین;  در مورد پروژه نفوذ در کشور مطمئن هستیم، نفوذی ها حضور دارند و ممکن است افزایش پیدا کنند!

یک نماینده مجلس در پاسخ به حمله سایبری به پمپ بنزین ها در کشور گفت: نفوذی ها از قبل حضور دارند، هر چه جلوتر برویم ممکن است نفوذ بیشتر شود و روند کار آنها نیز تغییر کند.

هادی بیگی نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله سایبری به پمپ بنزین ها گفت: آنچه که باعث اختلال در پمپ بنزین ها شد، عمدی و برای ایجاد اخلال در حمل و نقل کشور و برهم زدن آرامش مردم انجام شد. مردم.

به گزارش عصر ایران بخش هایی از مصاحبه بیگی نژاد را در ادامه می خوانید:

تأثیر اقتصادی چنین رویدادهایی برای کشور بسیار زیاد است. وقتی سرمایه گذار خارجی بخواهد در کشور ما فعالیت اقتصادی کند یا گردشگر بخواهد به کشور ما سفر کند، مهمترین مسئله برای او آرامش و امنیت است.

وقتی سرمایه گذار ببیند اینجا به زیرساخت سوخت حمله می کنند، از سرمایه گذاری پشیمان می شود. از نظر گردشگری کشور با مشکلاتی مواجه است. هدف این حملات ایجاد ناامنی روانی در افراد است تا افراد نتوانند کارهای روزمره خود را انجام دهند.

ما از پروژه نفوذ در کشور مطمئن هستیم، نفوذ فعلا نیست و غربی ها از قدیم الایام در این کشور نفوذ داشته اند و حتی بعد از انقلاب هم این تأثیرگذاران از بین نرفته اند و قطعا در حال کار و افشاگری هستند.
نفوذی ها در حال حاضر وجود دارند، هر چه جلوتر برویم نفوذگران بیشتری می توانند افزایش پیدا کنند و گردش کار آنها نیز تغییر خواهد کرد.

ممکن است از صد عملیات خرابکارانه ای که انجام می دهند، دو عملیات توسط سیستم های امنیتی و اطلاعاتی ما مغفول بماند. ما نمی‌توانیم دستگاه‌های امنیتی را مقصر بدانیم زیرا آنها کار خوبی انجام می‌دهند. در واقع، تیم اطلاعات امنیتی ما قوی است، اما حمله نفوذ سخت است.