واکنش عصبی یحیی به خرید جدید پرسپولیس

واکنش عصبی یحیی به خرید جدید پرسپولیس

پرسپولیس همچنان در تلاش است تا با پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون سرمربی سابق سرخپوشان و دستیارش خواکین، پنجره نقل و انتقالات را برای جذب دو بازیکن تاجیک و در ادامه خرید یحیی گل محمدی باز کند.

منوچهر صفروف و وحدت حنانوف اگرچه در هفته های اخیر پرسپولیس را همراهی می کردند اما به دلیل مشکلی نمی توانند برای این تیم به میدان بروند. سرمربی سرخپوشان که با توجه به نتایج پنج هفته اول این تیم تحت فشار است، از مجید صدری، سرمربی این باشگاه خواست تا روند فسخ حذف این باشگاه را به تعویق نیندازد.

سرپرست باشگاه «پرسپولیس» قول داد فوتبالیست‌های تاجیکستانی می‌توانند مقابل مس رفسنجان به میدان بروند، اما صفاروف و هنانوف همچنان با محرومیت باشگاه «پرسپولیس» مواجه شدند تا فقط عملکرد هم‌تیمی‌های خود را تماشا کنند.

این محرومیت قطعا تا بازی با صنعت نفت در آبادان ادامه خواهد داشت و آنها در هفته ششم غیبت خواهند کرد تا عصبانیت یحیی از اینکه تازه واردان آسیایی اش را ندارد به اوج می رسد.

گل محمدی که همچنان با دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود مواجه است، درخواست باشگاه برای معرفی بازیکن جدید برای مذاکره را رد کرد و از تاجیک ها خواست پس از پایان محرومیت فیفا هر چه سریعتر قرارداد امضا کنند و به خدمت بگیرند. مهره های جدید

باید دید قول جدید مجید صدری برای حل مشکل پرداخت کالدرون تا شنبه هفته آینده به کجا می رسد و کی پرسپولیس از محرومیت نقل و انتقالاتی خارج می شود.

دیدگاهتان را بنویسید