واکنش چمران به اتفاقات دانشگاه شریف: این اتفاق افتاده! / به زودی اعتراضات جمع می شود

واکنش چمران به اتفاقات دانشگاه شریف: این اتفاق افتاده!  / به زودی اعتراضات جمع می شود

روز جدید واکنش چمران به اتفاقات دانشگاه شریف: این اتفاق افتاده! / به زودی اعتراضات جمع می شود
رئیس شورای شهر تهران: این اعتراضات به زودی جمع می شود اما تاکنون بسیاری از این موارد اتفاق افتاده است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در واکنش به حادثه دانشگاه شریف گفت: نظر خاصی در مورد حادثه دانشگاه شریف ندارم، به هر حال این اتفاق افتاده است.
ک

; مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا و رئیس شورای شهر تهران ضمن ارزیابی اعتراضات اخیر گفت: عده ای مانند امیر سرتیپ آذرفر در کشور هستند که سال ها جنگیدند و برای نجات کشور تلاش کردند. برخی قدر این ثروت را نمی دانند و ناراحت هستند و برخی در خارج از کشور از موفقیت های به دست آمده برای کشور مانند بازدید رئیس جمهور از مجمع شانگهای و پذیرش عضویت ایران در این سازمان ناراحت هستند.

وی افزود: در واقع این گروه اخیر به دلیل اینکه نمی توانند موفقیت های ایران را ببینند، اقداماتی را علیه کشور انجام می دهند تا وحدت ملی را از بین ببرند، اما با وجود این تلاش ها، وحدت ملی در کشور حفظ شده است، همانطور که امروز برای همه حفظ شده است. اقوام اعم از لر، عرب، بلوچ، شمال و جنوب در کنار هم و همه با هم ایرانی هستند.

چمران با تاکید بر ظرفیت های کشور برای حفظ وحدت ملی تصریح کرد: خوشبختانه ایران کشوری است که می تواند همه اقوام را جمع کند و در کنار هم نگه دارد، البته این روند ادامه خواهد داشت و اقوام در کنار هم خواهند ماند.

مطمئناً مواردی مانند حوادث اخیر منجر به تقویت وحدت ملی ما می شود. البته در چنین حوادثی باید به این نکته توجه داشت که دشمنان ما در کمین هستند پس باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن به نتیجه مطلوب برسد.

این فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حادثه دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: من نظر خاصی در مورد حادثه دانشگاه شریف ندارم اما اتفاقاتی افتاد.

چمران با اشاره به زمان پایان اعتراضات یادآور شد: این اعتراضات به زودی جمع آوری می شود اما تاکنون بسیاری از این موارد اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید