واکنش گاهی اوقات همان حرکت به سمت فرهنگ غربی است


زمان: 09:35
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844359

یکی از اعضای جامعه روحانیت رزمی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم حرکت کشور در جهت ارتجاع گفت:

حجت الاسلام احمد سالک از اعضای جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی راه دانا; وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر دور نگه داشتن کشور از مسیر ارتجاع گفت: ماهیت کلمه و فرهنگ ارتجاع رسیدگی به معضل است. بلکه درباره خرافات هستند.

وی با اشاره به اینکه ارتجاع در طول تاریخ ضربه سختی به اسلام وارد کرده که اندلس امروز اسپانیا نمونه بارز آن است، خاطرنشان کرد: پس از فتح اندلس توسط مسلمانان، استکبار به این نتیجه رسید که برای دفع اسلام از منطقه، بازگشت به تمدن غرب در مسیر ارتجاع.

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز با ذکر نمونه هایی در جهان غرب برای تکان دادن مسلمانان پس از فتح اندلس، ادامه داد: این اقداماتی بود که می توانست عظمت اسلام را در غرب از بین ببرد و اروپا را سه سال بر کشورهای اسلامی حاکم کند. قرن ها و القای فرهنگ لازم در مسلمانان برای جلوگیری از گسترش اسلام، تا جایی که حتی مارکسیست ها فریاد می زدند، این دین افیون توده هاست!

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم حرکت کشور در مسیر ارتجاع، تصریح کرد: توصیه مقام معظم رهبری در واقع در کنار بیان گام دوم انقلاب و تاکید بر سبک زندگی اسلامی است.

سالک با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی نهادینه شود، ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که در خانواده های ایرانی معضل سگ گردانی به جای زایمان و زایمان، گرایش به فیلم های هالیوودی دائما زنده می شود. . وی ترویج غرب و نفی زندگی اسلامی، پوشیدن لباس های غیر منطبق با فرهنگ اسلامی توسط زنان، تحرکات اجتماعی مردان در سطح جامعه، اجرای بخشی از سند 2030 از جمله مواردی است که جامعه را به سمت فرهنگ غربی سوق می دهد. .

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز گفت: ارتجاع تنها بازگشت به جاهلیت جاهلی نیست، بلکه حرکت به سمت فرهنگ غربی که تظاهر به مدرن بودن و مدرن بودن می کند، نوعی واکنش است که می تواند فرهنگ اسلامی و فرهنگ اسلامی را قربانی کند. شیوه زندگی که جامعه باید اسلام باشد باید از آن دوری کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید