واکنش گلزنان ملوان به نبود خدا و مردم

واکنش گلزنان ملوان به نبود خدا و مردم

ملوان با پیروزی برابر مس شهربابک خیلی زود صدر جدول را از مسئولان کشورمان پس گرفت. حمید کاظمی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه موفق به گلزنی شدیم. به نظرم تمرکز داور خیلی خوب نبود و در مرحله عجیبی به گل رسیدیم. نیمه دوم به خاطر هوای کرمان برای ما سخت بود. ما از ضد حملات استفاده کردیم و موفق شدیم گل های دوم و سوم را بزنیم و در دقایق پایانی با اشتباه به گل رسیدیم اما باز هم خدا را شکر پیروز شدیم، به همه هواداران تبریک می گویم.
وی با زدن 2 گل از 3 گل تیمش ادامه داد: برای بچه ها مشکل ساز شد و اگر توپ بخورد کارم را انجام می دهم. خدا را شکر این گل ها باعث شد تیم ما قهرمان شود و روند خوب خود را برای قهرمانی و صعود حفظ کند.
مهاجم ملوان که در لیگ یک گل با آقای گل فاصله دارد و در حال حاضر 9 گل زده است، گفت: هدف اول ما صعود به ملوان است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگر آقای گل شوم، افتخاری برای باشگاه بزرگ ملوان است.»
این بازیکن درباره فاصله 24 ساعته از بالای جدول گفت: مس یک روز زودتر از ما بازی کرد اما با تلاش بچه ها دوباره در سخت ترین روز فصل اول شدیم. این شخصیت بزرگ ملوان، کادر او و بازیکنانش را نشان می دهد. سخت ترین روز مس را در خانه او تمام کردیم.
کاظمی در نهایت درباره اضافه شدن مورمند و یزدانی مدافعان استقلال به ملوان افزود: خبر دقیقی ندارم. آنها یک هفته تمرین کردند و با صلاحدید کادرفنی به دلیل شرایط روحی غایب بودند و دوباره با ما تمرین خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید