واگذاری سرویس فیبر نوری خانگی FTTH با سرعت بالای اینترنت در مهران

مدیر مخابرات منطقه ایلام اعلام کرد؛

مدیر عامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: سرویس خانه فیبر FTTH با سرعت اینترنت بالا و کیفیت بهتر (خدمات اینترنت پهن باند) به زودی در شهرستان مهران ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

سید شهاب نبی پور نبی پور مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام وی در دیدار با امام جمعه مهران گفت: اداره مخابرات استان در ایام اربعین به مدت کمتر از یک ماه به صورت شبانه روزی برای احیای مرکز مخابرات مهران و ارتقای مخابرات به نسل جدید کافو نوری، بستری لازم برای ارائه پایدار و پایدار تلاش کرد. خدمات مخابراتی با کیفیت به مردم

وی افزود: خوشبختانه این اقدام زیرساخت های لازم را برای آوردن سرویس اینترنت پرسرعت ADSL و نسل پیشرفته تر آن یعنی سرویس VDSL به مهران فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: سرویس خانگی فیبر نوری FTTH با سرعت اینترنت بالا و کیفیت مناسب تر (خدمات اینترنت پهن باند) به زودی در شهرستان مهران ارائه می شود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار گفت: همت و تلاش مجموعه مخابرات استان بر هیچکس پوشیده نیست.

حجت الاسلام سید عبدالله امینی افزود: انتظارات ما از گروه مخابرات به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات فنی و خدماتی بسیار بالاست و امیدواریم با حضور مسئول جدید مخابرات شهر مهران شاهد نقش آفرینی بیشتر در ارتباط باشیم. مردم شهر مهران



آیا این خبر مفید بود؟