وجود فقر مطلق مسئولیت سنگینی را برای دولت ایجاد می کند


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818251

رئیس جمهور گفت: وجود فقر مطلق بر اساس معنای متداول آن موجب رنجش و ایجاد مسئولیت سنگین برای دولت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه کارگروه ریشه کنی فقر مطلق ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس کمیته امداد و کمک های اولیه امام خمینی (ره)، معاون اول رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و کار برگزار شد. و برای کمک های اجتماعی و رئیس و سازمان بودجه.

رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به اقدامات دولت در ماه های پایانی سال 1400 به ویژه در ایام نوروز برای تامین حداقل نیازهای جامعه هدف، گفت: وجود فقر مطلق بر اساس اهمیت متعارف آن، نارضایتی ها را برمی انگیزد. و مسئولیت سنگین برای کارمندان دولت E.

رئیسی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود کشور می توان با بسیج امکانات و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ اقدام کرد تا امسال فقر مطلق در کشور وجود نداشته باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های موجود کشور می توان با بسیج منابع مادی و برنامه ریزی هماهنگ و هماهنگ اقداماتی انجام داد تا در سال دوم فقر مطلق در کشور وجود نداشته باشد.

در این جلسه تصمیماتی مبنی بر ادامه اقدامات دولت برای تامین نیازهای اساسی جامعه هدف اتخاذ شد و مقرر شد کمیته یاری امام خمینی (ره) نسبت به شناسایی و اقدام حمایتی با این افراد اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید